Hai...ada pembaca bagi respon"panjangnya kamu menaip irda"berpinar mata membaca..hehe nak wat cam ne kan,bila start menulis xreti nak stop.

Ok entry kali ni nak pendek je...nak bagi tahu i start using serum from tonite 1 hrbln November,first time tau nak pakai serum ni.seram sejuk gak nak cuba ni.hope xdelah kesan sampingan kan kan...

serum ni cost me almost RM180 dengan 30 ml.wahh ini sudah cost monthly ni,selain luaran kena jaga dalamn,hehe baru nak jaga kot,dulu tak pernah trfikir pun nak jaga.bayangkan masa pantang dulu pun selamba je minum ais,mana ada mkn jamu2 ke,nak jaga badan ke,selamber makan maggi curry cicah cili api lagi...rock ke bengap tu?huhuhu...paling best lepas operate kandungan luar rahim tempoh hari saya makan rendang minang yang pedas-pedas tu..

WHY NOW?cause my age will add another number this month..terasA sudah tiba masanya menjaga diri sebab lingkaran bawah mata sudah kelihatan.dan saya selalu sakit kepala,sy xnak sakit2,saya nak sihat sebab vision saya belum kesampaian lagi.masih bertatih dan berjalan untuk menuju.selain menjaga kulit wajah,saya ingin menjaga pemakanan dan juga bersenam!

FYI,kulit saya sensitif dan dulu memang selalu ditumbuhi jerawat,sbb mungkin saya tidak menjaganya sangat sebab terlalu focus pada pelajaran,atau focus pada bende lain,tapi saya tak kisah pun sbb kalau ada org sayang saya sebab rupa,boleh jalan..sebab esok lama2 kerepot gak kan...

ok..lepas serum kena pakai apa lagi erk?saya xde set penjagaan kulit yang lengkap pun.ini pun diperkenalkan oleh adik ipar saya yang baik hati tu,sebab kulit dia gebu sangat.oklah saya cuba je dan support business dia kan.

Dan November datang lagi.xlama lagi akan.menganjak usia saya satu nombor lagi,aduhai semakin bertambah usia,semakin berubah kita.saya mohon hari esok saya lebih baik dari hari ini,bulan ini lebih baik dari bulan lepas,saya xnak fikir apa yang saya akan buat untuk hari esok,tapi saya nak fikir apa yang saya akan buat hari ini untuk menghasilkan sesuatu 3-5 -10 tahun akan datang,adakah masih sama seperti saat ini atau adakah pada masa itu saya sudah berubah,

ok stay tune & gud nite,dan esok MOnday...yeayy im working.

Post a Comment

Thank you,come again :)

Previous Post Next Post