december client
Client di atas dapat  contact number saya dari jirannya.Jiran puan ni install inception alkaline,Mungkin berpuas hati dengan servis from heart saya jadi dia refer jiran dia pula.Walaupun di puncak alam ada coway di Tesco ,mungkin tersurat rezeki saya,customer ni still contact saya untuk regitser coway.Lepas ni biar saya je lah takluk satu kawasan puncak alam.:)

Kalau boleh memang saya nak jaga semua kawasan selangor.Klang,tanjung karang,jeram,puncak alam,sungai buloh dan dll..anytime je saya boleh datang

selain ada kaki di setiap penjuru selangor,lagipun dekat nak balik kampung in law.sambil balik kampung sambil berbisness gitu...bijak sangat kan?boleh selalu lawat in law yang uzur tu.kesian ibu...

Kenapa mereka memilih coway?

sebab mudah dan harga mampu milik

servis yang terjaga

ada sijil halal,cause bukan semua water  filter di pasaran yang memperolehi sijil halal.

Ketiga2 client ni memilih jenis seperti di atas.Villaem...

Kepada yang belum pasang di rumah,boleh call or wassap saya dengan kadar segera

017-3121936

011-23716700

Post a Comment

Thank you,come again :)

Previous Post Next Post