Jumaat lepas sebelum saya menghadiri dinner high achiever bank,saya terlebih dahulu menghadiri Grand dinner coway di sunway pyramid untuk their top performers!Walaupun saya tidak dapat apa-apa award,saya dapat rasakan aura top-top sales coway yang lain.

Saya hanyalah sebahagian dari family one team,walaupun saya macam biscuit dalam team ini,kejap ada kejap tak ade.Tetapi hati dan semangat saya masih kuat dalam sales coway.Alhamdulilah ukhuwah dalam coway bagaikan sebuah keluarga dan semangat kekitaan itu kuat dalam team saya.

saya sayang kawan2 saya
Hari Jumaat tu saya masih bekerja,dan saya  busy dengan 4 application housing loan yang masuk serentak.Saya busy untuk check value dengan 2 panel valuer yang berbeza dan juga menunggu quatation legal fees.Sudahnya saya tidak sempat lunch untuk siapkan kerja sebelum saya tinggalkan semua.Saya tidak akan sedap hati untuk balik jika ada kerja pending.
Faham dengan perasan sibuknya saya dan tidak mahu saya terlambat.Kawan saya telah offer untuk amik saya di office dengan naik skuter kami cilok2 setiap jalan ..Almaklum area Kl kalau hari jumaat sangatlah sesak.Terima kasih Tuhan sentiasa menghadirkan kawan2 yang sentiasa concern pada saya.

Saya tidak pulang ke rumah untuk bersiap,tapi dari office saya pergi ke rumah  hakina sahabat saya untuk bersiap,sebab rumahnya lagi dekat dengan rumah leader .Dan faham saya belum sempat lunch!Kina telah singgah beli nasi ayam kunyit tepi jalan sebelum pulang untuk kami makan di rumah .

 "Kak,duduk je atas motor ni,kina order nasi ayam kunyit terbaik ni"saya senyum je dan memang perut saya lapar sudah..

"Bang,kasi nasi dua bungkus,kicap lebih ayam lebih nasi tak payah lebih"Saya tersenyum..bila 3 orang budak laki yang menjual nasi dengan lori tu pandang kami semacam.Ala2 minah rempit agaknya kami..ye lah duduk atas motor,masih dengan helmet,order dari jauh..,saya tergelak lagi bila dia tuang kicap banyak2 dalam nasi kina

"Bang,apehal banyak sangat? marah ke?banyak sangat tu,jangan marah2 bang..muka kasi senyumm"Kina bersuara dari jauh.kuat suaranya..

dalam hati saya..boleh tahan kina ni..selain peramah,dan banyak cakap,kina ni sebenarnya cute dan comel..

Kami yang akan  bergerak dengan 3 kereta harus berada di rumah leader dengan secepatnya

Marketing rockstar?bersesuaian dengan konsep marketing kami dan ditambah artis jemputan malam ni adalah amy search!Jadi tema dinner malam ni adalah rock star!Saya tergelak je..mcm manalah agaknya muka budak2 semua kalau semua ala-ala rockers  gitu.
Saya tersenyum tengok kawan2 saya ni..dan rasanya saya yang paling simple dalam group ni.Tapi mereka memang buat saya tergelak2 sampai ke sudah.

Satu yang saya teruja adalah tak sabar nak tengok muka2 jutawan yang cool dan humble seperti Najib mcm mana agaknya dia bertema rock malam ni.Firasat saya adalah,seorang lelaki yang kaya dan cool ni selalunya akan lebih simple dan tidak terikut2 sangat dengan tema.Dia akan menjadi diri sendiri.Walaupun najib tidak mengenali saya,mendengar ceritanya dari orang lain saya sudah respect dan menjadi followernya di Fb,saya dapat rasakan dia ada sesuatu nilai yang wajib dicontohi.Kalau tidak dia tidak akan berada dengan apa yang dia ada sekarang kalau dia tidak jadi lain dari orang lain


.
Selepas begitu havoc kami berjalan di sunway pyramid,..kami,singgah menikmati hidangan di restoran tarbush,marrakesh,sunway pyramid..Makanan ala2 makanan arab tidaklah berapa saya gemari.Tapi layan saja...Roti nya lembut..dari xsuka,saya habis dua keping...


smile :)
suasana dalam convention centre
gambar paling buat saya tergelak2 sampai sakit perut
               
GM with members
2016 fighter

Post a Comment

Thank you,come again :)

Previous Post Next Post