Ada Apa Dengan Cinta?2

05:53:00


 

Selamat pagi...Now 5 am something,just coret-coret sikit before siap-siap nak pergi work.Alhamdulilah kepala tak din dong sangat dah,dapat mandi air pagi-pagi tadi,segar rasanya.Now sementara tunggu yang lain bangun just nak share tentang ada apa dengan cinta..

Patotlah pagi-pagi semalam my bff Ana dalam group BFF dah melalak dengan lagu melly goeslow yang dalam movie ada apa dengan cinta tu.Ana ni bukan jenis layan movie sangat,teringat lagi masa beli cd dan lepak kat rumah my mom tak sangka she teruja juga layan movie ni.Now AADC 2 akan ke panggung?Rasanya time ni nak kumpul balik memori lama,kawan-kawan lama nak ke panggung ramai-ramai,sebab zaman cerita ni popular dulu adalah zaman pakai kain sekolah wana biru tu..aduhai..kenangan..

One thing I suka cerita ni sebab dalam cerita ada banyak puisi tu je...not because rangga yang hemsem dan cool...bolehlah....rangga dalam movie aadc 1 seorang yang pendiam,suka baca buku dan cool giler..masa tu semua budak sekolah i rangga rangga...lakonan nicholas saputra...ceh! selebihnya jalan cerita dan plot cerita yang biasa cuma ditambah 5 orang awek yang cun itu je penyeri cerita ni..cerita ni sesuailah untuk budak-budak sekolah time tu..

By the way tak sabar nak kumpulkan kawan-kawan lama dan tengok AADC 2 ni...Bila eh ditayangkan di Malaysia?

Meh sini i nak share satu puisi lagu dalam ada apa dengan cinta  yang i paaaling suka


satu dialog puisi yang i suka"kenapa tidak pecahkan saja biar terdera,biar ngaduh..ingin aku lari ke hutan atau ke pantai?kemudian  teriakku?benci aku sendiri sepi..

bahasa yang indah..sungguh indah....


Denting

Denting yang berbunyi dari dinding kamarku
sedarkan diriku dari lamunan panjang
tak terasa malam kini semakin larut
ku masih terjaga..


sayang kau di mana aku ingin bersama
aku butuh semua untuk tepiskan rindu
mungkinkah kau di sana merasa yang sama
seperti diriku di malam ini…


rintik gerimis mengundang kekasih di malam ini
kita menari dalam rindu yang indah
sepi ku rasa hatiku saat ini oh sayangku
jika kau di sini aku tenang ..

You Might Also Like

0 comments

LOVE COWAY PAGE

FOLLOW ME ON GOOGLE+