Minggu lepas saya dah dapat invitation ini melalui email.actually saya takde lah excited sangat pun .Cuma kawan pfc yang lain dah share dan ucap tahniah terpanggil untuk berkongsi.

Tahun ni sekali lagi ia dibuat di Kl.Tahun pertama saya sebagai pfc csd convention dibuat di Athens Hotel,Bandar Melaka,dua hari saya berkampung disana.

Tahun ke dua di hilton,double tree Kuala Lumpur.Masa ini untuk local staff tak dapat room pun,tapi saya request je,peduli lah kan,boleh bawak alya tido sekali dalam bilik hotel 5 star tu,kalau nak tunggu mama dia bawak,memang tak mampu la,hehehe...AKHIRNYA saya dapat tau,local staff lain balik,saya je yang perasan oustation tido sana..:)

Tahun ni sekali lagi di Kuala Lumpur,?alahai dan hanya sehari..mungkin ekonomi sekarang buatkan bank berjimat cermat,dan kali ni saya akan request bilik lagi tau,walaupun event tu hanya sehari,saya nak bawak alya juga..biarlah...sebab alya memang suka join aktiviti mamanya...

CSD convention adalah satu event tahunan yang dianjurkan untuk meraikan top-top performer banking,bukan sahaja pfc,tapi RM(Relation manager),BM(BranCH Manager),ARM(Area Retail Manager),RD(Regional director) dan the best branch,Mobilesalesforce(MSF)

Agak bangga lah juga sebab dalam region saya masih terpilih untuk tahun ke tiga,sambil beraktiviti,boleh release penat bekerja...

Tapi yang saya tak suka adalah grand dinner,satu hal saya nak cari baju ikut tema belum fikir saya tak pandai calit muka lagi,by the way...Apa-apapun itu bukan masalah besar pun irda..just be yourself!

Lagi satu yang buat saya tersenyum dengan invitation ni..kenapa sunway?resort & spa sunway?Bukankah bulan lepas baru je attend coway convention di situ...saya tersenyum dalam diam,tak sangka dua company ni pilih tempat yang sama,dan dua-dua convention saya ada,mereka tak tahu,tapi saya tahu..-ngeee-aduhai..buatlah jauh sikit,baru adventure tau!

Kat bawah adalah" kriuk-kriuk "photo tahun lepas for dinner 12th CSD convention.Tahun ni saya nak simple lagi boleh....penat lah asyik ada event je .
i request simple & light make up...saya memang tak suka make up tebal-tebal
ala-ala dato siti tak?kahkah perasannnn....sangat tau..tapi saya suka picture ni
ini adalah wakil dalam region saya,tapi tahun ni ramai yang dah resign,ada yang dah join bank lain sebagai branch manager.saya je masih setia disini
Sebelah saya tu Top performer nationwide untuk position RM,orangnya sopan walaupun chinese bahasa Melayu nya tip top,walaupun lulusan luar negara orang nya humble..


saya snap yang di atas masa di library semalam,saya paling suka ayat paling bawah,stay humble,who you are,no matter how famous you are,no matter how..stay humble..this reminder for me too

Pesanan ini juga ikhlas untuk top-top performer lain,hidung jangan nak tinggi sangat,ini baru penghargaan manusia je,keje je lah seadanya dan kita semua sama.

Nanti share pic-pic kami tahun ni ya 13th csd convention!pada 20 haribulan nanti

P/S

Bila memandang langit,usah lupa bumi dipijak,keje mencari duit,jangan lupa anak...:)

ikut resmi padi semakin berisi semakin tunduk...(maknanya semakin bagus anda,semakin kaya anda,tawaduk dan merendah dirilah,kerana tiada apa yang dimiliki selain itu hanya sebuah pinjaman dan ujian)




 

Post a Comment

Thank you,come again :)

Previous Post Next Post