ME?not good in English,,especially dalam writing,kadang-kadang tahu ejaan salah,tapi lupa nak edit,sudahnya ada terpost belum sempat delete,sudahnya...ada member selalu tegur...

Bytheway bila bab bercakap dalam english...ada orang puji tau,dulu head i pun puji,eheh walaupun grammar i tunggang langgang..tapi mungkin the way i bercakap tu orang nampak macam bagus je.tetiba macam baca berita news kata depa,tetiba kalau tak nampak muka ingat mat saleh kata mereka..kekeke..diorang tak tahu grammar nyah grammar I kelaut!.kalau ada bahasa rojak,,bahasa i lagi lebih dari rojak..kahkahkah..tetiba kenapa ko ber I...I NI Irda?kalut sekejap...

Saya tengah tunggu waktu berbuka ni,kenapa eh tangan saya sekarang kalau tak dapat menaip di blog bagaikan kena parkinson rasanya..nampaknya lepas ni saya akan bawa laptop ke ofis!

Balik ofis terus cari laptop!mungkinkah nafsu menulis tu membuak-buak...now belum mandi type dulu!

"irda  jarang layan tv,memang susah nak tengok irda layan drama,sinetron memanglah jauh sekali...bosan...
tapi menulis satu fenomena bagi irda.."ini statement cam poyo..tapi betul apa...saya memang tak tengok tv..tengok pun sesetengah hal je



Hari ni baru nak mula puasa balik selepas beberapa minggu ditinggalkan...ye lah banyak sangat cuti umumnya,saya kalau cuti tak boleh puasa,sebab peti ais kat rumah tu suka menggoda keimanan yang tipis  ni!

sudahnya selepas dua minggu baru puasa balik,hari ni letih yang amat sangat,dan mood saya pun tak berapa nak ceria hari ini.Sudahnya pukul 4.30 saya dah angkat kaki dari office.eeh irda bukan office hour ko pukul 5:45 ke?break the rules,but i give ..85k asb today!apalagii.dalam muka monyok ni pun ada sales tau..kahkah...orang lain zero sales seih!

Dan sekarang saya tunggu time je ni...gulpgulp...nak telan air sejuk-sejuk!

eeh dah azan dah....jom buka..Tuhan berkati rezeki hari ni,berkati ibadah hari ini,semoga dengan ibadah ini menghilangkan raut hitam wajah mahupun hati...dan alhamdulilah untuk semua hari ini ya ALLAH...dan semoga dengan puasa ini memberi ku kesabaran...


Post a Comment

Thank you,come again :)

Previous Post Next Post