Di Puncak Alam
Terima kasih Puan Aishah kerana telah register untuk coway untuk family.Puan Aishah ni guru disebuah sekolah berdekatan dengan rumah irda tapi tak sangka walaupun bekerja berdekatan dengan rumah irda,di puncak Alam pulak rezeki saya jumpa puan.Benar kata orang,asam di darat ikan di laut dalam kuali bertemu jua!

Eh itu bukan untuk perumpamaan untuk jodoh ke?Tapi boleh juga digunakan untuk pertemuan rezeki kan..walaupun dekat kadang-kadang tempat lain pulak sangkut untuk signup,cuba kalau irda duduk rumah je..confirm tak jumpa dan tak order dengan irda kan...

Sebab tu ALLAH kata,bergerak sajalah kamu keluar rumah untuk mencari rezeki ,selebihnya urusan DIA untuk pemberi rezeki...

Puan aishah tertarik dengan coway kerana ibunya sudah menggunakan coway sebelum ni.Saya pun tak perlu nak explain banyak sangat sebab Puan juga sudah tahu kebaikan coway.

baby ni tengok irda semacam je....hehehe malu I tau...mungkin tengok aunty irda muka baru balik ofis kot..:)

Puan Hidayah ni dapat flyers irda sebulan dah masa di NSK wangsa maju,Irda ingat dah takde rezeki close sales dah sebab dah lama sangat kan...

Tapi ALLAH kata kalau rezeki kita takk kemana kan,walaupun dah lama sangat perjumpaan singkat di NSK tempoh hari dan irda pun lupa dah nak follow up,dan ramai je ejen coway di luar,kat facebook pun berlambak-lambak....tapiiiiii...dah namanya rezeki irda kan...mesti ia datang jua !

Sebab tu kalau kita nak meniaga jangan risau kalau customer kita ni takut amik produk yang sama kat orang lain,biarkan je..yang penting kita dah bagi servis yang terbaik..dan yakin lah..kalau kita punya takkan kemana...cuma cepat atau lambat je..ALLAH dah atur kehidupan kita sebaiknya..

Balik ofis je terus bergegas ke rumah client,sebab orang dah call kan..jadi jangan lengah2 kan...walaupun penat apa salahnya datang sekejap untuk sign up kan...!

Terima kasih coway...Terima kasih client...dengan coway irda lebih mampu memberi  kepada orang lain..dan bukan nak show off..dengan coway irda mampu buat saham akhirat.. moga saya sentiasa dalam kasih sayang ALLAH dan rezeki mencurah-curah,kerana ini bukan sahaja rezeki saya tapi rezeki mereka-mereka yang memerlukan......dan sesungguhnya dalam hidup ni tiada apa yang menjadikan kita istimewa berbanding orang lain selain focus,semangat dan rajin berusaha..


Post a Comment

Thank you,come again :)

Previous Post Next Post