SORRY TUTUP muka sebab muka penat balik kerja jumpa family ni..aduhaiii...kelakar weih muka ngantokk




As salam ..

5 products for one family!..Alhamdulilah..inilah pasangan yang mana both husband&wife yang sangat irda respect.

Perkenalan saya dengan sulaiman di LTAT dua tahun lepas,dia merupakan pegawai atasan ATM yang bertugas masa itu dan saya pula bagi talk pasal ASB loan.Dia amik package asb dan selepas setahun contact saya untuk urusan housing loan nya.Kemudian dia kenalkan saya dengan wifenya yang merupakan seorang wanita yang lemah lembut dan manis orangnya.

Walaupun dia seorang doktor,one thing saya suka wanita ini sangat sopan dan tak berlagak.Gaya bercakapnya sangat sopan dan dia panggil saya kak irda..hehehe..oklah tu,i pun panggil adik gitu..tapi umur mereka lebih tua dari I..I MUNGKIN nampak lebih tua kot..sobss..nie nak kena mandi bunga ni..nak muda jer..Nak buat cam ne kan..irda ni suka berkerut sebab banyak bende nak fikir..isk isk..lepas ni nak buat treatment wajah lah..sabar ya sabar ya hati..lepas rumah sewa siap,ada duit terlebih tu pergilah suntik sana sini..adoiii..tak kuasa mak!

Wifenya amik full asb dengan irda.yeayy!..lepas tu ada beberapa perkara lagi yang selalu buat kami saling berhubung,sebab ada soalan-soalan banking yang irda tolong diorang.Kemudian both of them apply  credit card pula.Satu family dua credit card husband&wife..

Lepas tu both of them beli penapis udara coway yang boleh tapis bakteria tu.Sebab doktor ni cakap anak dia selalu selsema & alahan habuk  .wOWW..doktor pun percaya product coway tau?Soo anda bila lagi??


Inilah yang di order oleh family ini untuk anak mereka yang comel.Semoga bermanfaat untuk family.


Alhamdulilah,walaupun masa order tu musim jerebu,dan selepas buat pembayaran stok habis sehingga terpaksa tunggu stok baru dari korea.Nasib mereka ni irda kenal dengan baik,walaupun rasa bersalah,tapi mereka memahami...

Apapun alhamdulilah baru-baru ni wife & hubby contact irda lagi nak cari juice machine coway pula.InsyaALLAH tak lama lagi mungkin akan order.

Apapun irda berniat setiap soalan dan pertanyaan sentiasa irda cuba jawab dengan sebaik mungkin,kerana hubungan baik akan menjana business.Jangan sesekali berbuat baik dengan orang untuk business sahaja,tapi secara tidak langsung ia memberi peluang pada anda.konsepnya?IKHLAS LAH dengan manusia..ALLAH AKAN murahkan rezekimu..Ini bukan hanya kata-kata tapi adalah hukum dunia..

SILATURRAHIM adalah networking...JANGAN datang pada orang for reason,or season..Bersedialah untuk memberi dalam apa jua keadaan,sebab mungkin hari ini,mungkin esok,atau mungkin tahun depan mereka akan mencari.

OK DAAAA...




Post a Comment

Thank you,come again :)

Previous Post Next Post