Thank you for referral kawan-kawan,dapat closed branch ni,and ini boss baru berkhidmat di bank ini.Thank you en Zain signup coway.Boss ni dah ada coway di rumah 2 unit,and insyaALLAH nak tambah 3 unit lagi untuk branch..

  Hajat di hati nak closed coway di setiap branch cimb bank nationwide!..heheh...talk "alot must give result" ,rasa happy bila coway terpasang di branch cimb bank..ada sesuatu kepuasan...hehehe

ini ada 11 liter,design terbaru,RM 140 /monthly..so staff cimb bank tak perlu lagi beli air yang gelen-gelen tu,kalau penat buat keje pergi belakang tekan je air panas and nikmati segelas nescafe :)

Nak nyanyi lagu ni boleh tak"Jika kau fikirkan kau boleh,kau boleh melakukan,jika kau fikirkan ragu-ragu usaha mu tidak menentu,jika kau fikirkan kejayaan,kau pasti mendapatkan,...engkaulah apa yang kau fikirkan,terkandung dalam pemikiran,fikirkan kita boleh...kita boleh.percaya apa kau lakukan,yakin apa kau usahakan...lalala...lupalahhh....hihu"

"Gemuruh jiwa semangat membara,dari puncak ingin ke angkasa,... "ok dah irda lupa lirik...

Closed customer dari perlis,dari melaka,dari ,Johor bahru feel dia happy juga..tapi bila closed branch cimb bank..wowww!!lain macam rasanya..antara takut dan berani,tapi fikir apa nak takut kan?gasak saja..selagi tidak menganiaya sesiapa,dalam hidup ni tak perlu takut apa-apa,tak perlu fikir begitu dan begini,ada yang salah dari .?kalau takde jalani saja...kenapa ragu-ragu...?.jika kita asyik fikir begini dan begitu ,kita akan sentiasa di takuk yang lama,cuba dan cuba sahaja..jangan mengalah...pasti ada yang baik menanti...dan sebaik-sebaik pekerjaan bergantung pada niatnya..

...so hope after this more corporate lagi...satu company ambik 10-20 unit cukuplah sebulan kan kan...:)

readers irda ... hari ini 3hrbln august adalah hari terakhir di bulan syawal,esok bermulanya bulan baru dalam islam.Patutnya hari ini adalah hari terakhir irda berpuasa 6 di bulan syawal,semalam hari ke 5 tetiba "kawan baik"datang..sudahnya tak cukup puasa 6 tahun ni..sedih jugak penyebabnya puasa asyik tertangguh dengan open house..salah diri sendiri...aduhai...salah irda...

dan hari ni pun saat-saat akhir di bulan syawal,ada jemputan open house lagi..asyik makan lemang,nasi impit kuah kacang je keje dalam minggu ni...aduhai..

ok readers....have productive day today ya!senyum selalu...orang senyum murah rezeki tau...

irda as usual,kejar thumbprint dulu di coway,8.45am morning meeting di bank dan 9:15am concall untuk wealth product.arghh pagi-pagi dah terkejar-kejar kan..kadang-kadang irda breakfast masa dalam meeting,duduk paling belakang,makanlah sandwich ke tak pun roti ke....huhu...

Alhamulilah kawan blogger irda kata,sibuk itu pun rezeki irda..:)..yes yes..thank you kak...


thank you for reading this entry...appreciated :)

6 Comments

Thank you,come again :)

  1. Tahniah irda. Betul tu sibuk itu pun satu rezeki kan =)

    Rasa nak suruh pasang je kat ofis ni haa. eh, baik pasang kat rumah. Hee

    ReplyDelete
  2. Tahniah... Semoga terus maju yer.. Ooo sy ni pun ni ari laz juga gagahkan diri juga puasa septot smlm laz dah tp sakit la pulak..

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah...tahniah ye...
    semoga terus success

    ReplyDelete
  4. semoga terus success dear :D

    ReplyDelete
  5. Salute betullah kakak dgn Irda ni
    You must be good in communication - marketing strategy yg mantopz:)
    Tahniah!

    ReplyDelete
  6. Tahniah kaknoor pun mcm tingn jugak ni hehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you,come again :)

Previous Post Next Post