One thing yang irda suka dalam team coway sebab 80% team irda adalah kawan-kawan sekolah rendah & menengah Irda,so kitaorang adalah gang sejak childhood,so nak sentap atau nak terasa hati dalam team sudah tiada.

Kalau ada pun masing-masing cukup matang untuk selesaikannya.Selain tu team coway memang menjadikan trademark "WORK HARD,PLAY HARD & EARN SMART" tapi untuk irda pula..cukuplah work smart&earn smart too..hehehe...:)

Jadi hari tu raya 26&27May kitaorang under satu team buat open house&gathering family day di LIMASTIGA Melaka.

 

 Tempat ni memang cantik,terletak tepi jalanraya je,sebuah homestay yang sesuai untuk family day uols,cuma sebab team kami makin ramai,satu bilik kami share ramai-ramai sudahnya tak dapat menampung kami,bayangkan ada yang terpaksa tido bawah lantai..haha..lawak je...yer lah ramai sangat...tapi kami ok je,asalkan boleh lelap sudah..yang penting bukan tempat tido,tapi moment terindah dengan diorang tu..

Jom terjah kawasan ni,irda rajin jugak snap photo untuk simpan dalam garmin ni.Actually masa diorang buat aktiviti,irda menyendiri tau..layan blues,diorang cari-cari juga,tapi sebab cakap tak berapa nak sihat join aktiviti,sebenarnya irda malas...lagi suka jadi penonton je..




 Pandangan dari atas beranda bilik,kolam renang yang begitu menggamit untuk mandi.Sesuai untuk bawak budak-budak mandi,mak budak and pak budak pun boleh mandi sekali.Sebab irda under treatment kulit muka,memang tak mandi pun..




Team under fadly untuk outdoor aktiviti,manakala group under shirlyn tukang masak.Diorang prepare nasi impit dan sate,perghh sedap ..shirlyn ni mualaf,chinese yang dah masuk islam.Top HM juga ni


Fadly bagi talk untuk aktiviti 

sis tak faham apa yang korang cuba buat?huhu


Masing-masing beriya nak campak GM ke dalam kolam.

Diorang seronoknya mandi,sis sis meh turun..."tak apa..korang mandi sis tukang ambik gambar"





Game yang diorang buat adalah cari barang tersembunyi dan setiap group jaga sebiji telur,siapa telur dia pecah maknanya kalah!haha..lawaklah..ada yang sorok telur bawah pasu,ada yang sorok dalam kain..adoii..teruk lah diorang..

Tapi irda yang jadi pemerhati jalan-jalan sekeliling Limastiga ni,amik aura dan layan blues,tempat ni memang seuai untuk family day ni.


Parking ni tepi homestay ni adalah jalan raya.So parking ni tepi jalan ni je lah..


Alhamdulilah...salah satu cara irda release kesibukan banking..mereka bekerja tanpa stress,yang mereka stress hanyalah cari sales untuk bulan tu.Rezeki kan...diorang boleh je hidup tanpa basic,rumah 2-3 biji,tapi ada juga yang down separuh jalan..hehe..yang best ajib dan wallace Jutawan coway ada more than 25 property just bermula dari coway!hebat mereka...irda je terkedek-kedek huhu...

Apapun kerja yang penting kesungguhan dan focus!,yes!!.ok next entry..kita tengok apa aktiviti di malam hari ya...

Irda ada online marketing class today..ni taip menunggu fadly ni.."beb mana..?aku dah sampai ofis"

Fadly"kitaorang makan boatnoodles di timessquare dulu"

Me:"KUANG ASAM tak ajak!!"

Fadly:"Orang sibuk kat bank,tak payah nak ajak,dah tunggu sana jap ag kitaorang sampai"

Huhu,,selalu terlepas bila HM nak belanja..ceh!

ok uols..jumpa lagi..daa...

thank you for reading this entry...appreciated :)

4 Comments

Thank you,come again :)

  1. Bestnyaa dapat gie limas tiga ... Pernah nak buat family gathering dkt sini and nak book utk hari raya family . Tapi selalu penuh .

    Orang tue ckp , if nak book selalunya setahun awal lah yang afdal . Setahun awal ??? Omg !!!

    Tue yang smpi skang tak kesampaian nak stay di limas tiga utk pape gathering hahahha

    ReplyDelete
  2. Tapi tmpr nie mmg cantik kan dear ...

    ReplyDelete
  3. wah meriahnya...best la tempat tu ida...

    ReplyDelete
  4. sonoknyaa babe kalau pergi beramai ramai. siap ada pool tu ha. sampai malam la boleh berendam ye tak? hehehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you,come again :)

Previous Post Next Post