CHANEL handbag

18:16:00

original colour royal blue
                                     

 Luahan hati di FB:

 "setiap kali baca status usahawanita berjaya.hati sy menggeletis ingin meninggalkan kerusi bank ni utk bergiat aktif di luar sana...utk mendepang bumi tuhan dan mencorak langkah lebih panjang dengan percaturan rezeki Allah.

tapi setiap kali ada org cari saya utk urusan hartanah,pelaburan,dan mintatolong itu ini.buat saya masih syg untuk tinggalkan bangku bank ini..kerana ini bukan hanya kerja tp networking..

dan saat ini sy masih disini kerana sy masih cinta kerja ini...

tapi hati manusiakan..ibarat air sungai..pasti akan berubah..hanya masa yg menentukan..
 

..jika sebelum ni sy tak suka sangat beli handbag branded..sbb bagi sy baik letak di FixeD  Deposit dpt interest..bila fikir tentang riba..semua Fd sy dah withdraw..dan utk apa beli jenama..walaupun pakai handbag cap biasa dan itu pun beli tunggu sales 70%..itu pun fikir lama nak beli..

Dan ini saya dpt original.fresh from.oven dgn harga kasih syg atas bantuan kenalan...dan alhamdulilah...sy ada lebihan rezeki tanpa meminta dan merengek dibelikan itu ini.atas usaha sendiri..sy ingin menjadi wanita yg memenuhi kehendak tanpa perlu memintak-mintak...

dan saya cerita utk anda wanita sana..yang ingin berkolaborasi bersama saya...nombor saya free untuk anda hubungi...sy akn curahkan segala kudrat dan sedikit ilmu yg saya ada...untuk kita sama2 ke depan...


saya tak minta kaya..saya hanya mahu freedom income..kalau tetiba kaya tu bonus namanya..:)..seperti kata dato shareen mentor sy..‪#‎kaya‬ dunia syurga akhirat...seperti kata mentor saya kak fel,kita perlu kaya untuk agama.

sy tidak punya apa2..hakta kereta pun sy pakai cap dlm negara.(itu pun drive terhegeh-hegeh).. tp apa yg saya adalah semangat untuk berubah dr biasa2 ke luar biasa...sebab?sy ingin jadi wanita yg kenal agama,dipenuhi kasihsyg family&kwn2..dan sy ingin mampu memberi jika diminta.&diperlukan...itu sahaja..

saya minta dikelilingi org2 yang ingin berjaya bersama dan saya berdoa moga saya mampu menjadi tangan yang diatas..
dan saya terpaksa memiliki handbag ini walaupun sebelum ini ianya mimpi...kata mereka untuk reward diri dari kelelahn bekerja.."



itu adalah nukilan irda di FB bila dapat beli beg chanel ni..tapi bila letak di rumah handbag ni dengan bersebelahan harga handbag biasa yang irda ada,irda rasa macam nak jual balik handbag ni huhu.....Irda lebih selesa pakai handbag kalau dibaling ke lantai tak terasa nak gugur jantung pun..boleh ditarik-tarik tanpa risau..

Jadi irda nak jual balik handbag ni..Rasa diri ni tak layak nak pakai handbag terlalu berjenama ni,bila di pakai rasa kekwat semacam..

.dengan harga kasih sayang..boleh tengok price di googles untuk chanel...tapi takkan jual sama dengan harga tu...irda beli awal bulan ni ,.tapi bila sampai di rumah termenung lama tengok handbag ni..tetap handbag biasa jadi pilihan bila keluar..yang sempoi .Irda tak pernah pakai sejak dibeli dua minggu yang lalu keluar rumah..ha ha parah parah...mehlah jual balik..

entahlah...entah kenapa....mengapa..huhuhu.... 


kalau sudi halo-halo k...


thank you for reading this entry...appreciated :)

You Might Also Like

8 comments

  1. In sya Allah.. Akan ada yang berminat dan nak beli. :)

    ReplyDelete
  2. lorh nak jual pulak yang oi.

    ReplyDelete
  3. Akk pun lebih selesa pakai h/bag biasa jr, tu pun kalo irda nak tau, akk ingat baru dlm 5 tahun kot akk pandai berh/bag, dan h/bag tulah akk usung ke sana ke mari, nak beraya ke, nak ke pasar ke, nk gi kerja ke..haa...parah tak..entahla, dah jenis akk ni tak pandai bergaya, tak suka bergaya, mekap pun tak, bukan kedekut sangat, tapi lebih selesa camni.

    ReplyDelete
  4. Akk pun lebih selesa pakai h/bag biasa jr, tu pun kalo irda nak tau, akk ingat baru dlm 5 tahun kot akk pandai berh/bag, dan h/bag tulah akk usung ke sana ke mari, nak beraya ke, nak ke pasar ke, nk gi kerja ke..haa...parah tak..entahla, dah jenis akk ni tak pandai bergaya, tak suka bergaya, mekap pun tak, bukan kedekut sangat, tapi lebih selesa camni.

    ReplyDelete
  5. la..pakai je la dear...tu sebagai reward pada diri sendiri lepas penat bekerja dan bertungkus lumus...

    ReplyDelete
  6. cantik handbag tu...sayang lak nak dijual semula..

    ReplyDelete
  7. Handbag cantik irda.. Sayang kalau nak jual balik.. Kalau irda balutkan simpan baik2 pun okay jugak. Tapi kalau irda tetap nak jual, insyallah ada nanti pembelinya ye.

    Betul jugak irda cakap. Selesa lagi kalau pakai beg tangan yang boleh balik ke lantai tanpa rasa bersalah 😊

    ReplyDelete
  8. Uuu...beg idaman kalbu tapi still idaman ajer la belum grab jadi milik yang sebenar. Takper Irda...mesti Irda and ALLAH SWT jer tau dalam hati kenapa nak jual kan. Ade la tuh nanti yang meminangnya. Heheh..

    ReplyDelete

LOVE COWAY PAGE

FOLLOW ME ON GOOGLE+