Assalammualaikum readers,

Serum zeeta adalah serum terbaik dan harga mampu milik.Dulu irda tak pernah fikir kan penjagaan wajah sangat,sibuk dengan kerjaya dan mengejar impian,menjaga wajah tak pernah difikirkan.Bila dah bertambah usia ni,dan dengan lifestyle irda sebagai blogger ditambah pula dengan kerja harian yang jumpa ramai orang,jadi menjaga kecantikan dan penampilan diri juga perlu untuk memberi confident dan PR yang baik dengan orang.

Ye lah,semua kita ni cantik tau.Tuhan cipta kita semua ni cantik-cantik belaka,cuma kita lah kena jaga wajah kita supaya tak dimamah usia.Irda ni haa..dah umur naik ni baru rasa risau,sebab muka selalu serius sangat kan.Tak mo serius-serius sangat dah,nak happy-happy je.

Image may contain: flower

Bila jumpa dengan serum zeeta ,first sekali buat irda tertarik sebab aroma mawar serum ni memang berbau wangi.Belum buka penutup ,dah boleh bau semerbak mawar walaupun masih dalam bungkusan.Huuu..wanginya.

Readers tahu tak apa sebenarnya serum zeeta ni.?

Serum zeeta berfungsi untuk anti penuaan dan anti jerawat..Berbeza dengan serum yang irda pernah gunakan sebelum ni,ia lebih baik dan banyak kelebihan.Serum zeeta juga datang dengan harga yang murah.Hanya RM20 untuk satu botol.Walaupun kecil dengan harga yang berpatutan,fungsinya sangat hebat tau..


Dah jadi tabiat irda,sebelum guna sesuatu irda akan kaji dan selidik produk tu dulu,sebab kulit irda ni sensitif.Apa yang irda baca,Serum zeeta,mendapat pengiktirafann Islamic spa Practice,jadi ia boleh dibawa solat.Tu penting tu sebagai pengguna muslim,kita kena tahu produk tu dari A-Z.Bahan-bahan dalam serum zeeta terdiri
Kelopak Bunga Mawar,Vitamin C dan Vitamin E.Jadi ia suci dan selamat digunakan.

Image may contain: 1 person

 serum zeeta ni banyak kelebihan lain seperti:

*Semburannya ada getaran aura mawar,dan ia berbau wangi
*Bila kita sembur wajah menjadi segar serta merta
*Boleh juga menyembuhkan luka dengan cepat
*kekerapan semburan juga memberi kesan yang menakjubkan
*Dapat mengekalkan keanjalan kulit
*Mengecutkan dan menghilangkan jerawat dengan cepat
*kalau kita tuang satu botol dalam bath tab mandi,lepas tu berendam dengan haruman mawar ni,buat badan terasa cergad dan fresh je.ala-ala mandi bunga gitu.. 

Image may contain: 1 person, text


serum zeeta juga bebas digunakan bila-bila masa tanpa halangan.Siang atau malam,sembur jer kat wajah kita,di rumah,di pejabat,malah dalam public transport pun boleh sembur tau.Sebelum atau selepas bermakeup pun boleh.Ia akan menyegarkan wajah,buat wajah terasa lebih gebu,menaikkan seri wajah dan wajah yang berminyak pun boleh hilang dengan semburan serum zeeta.

Serum zeeta datang dalam botol yang kecil senang dibawa kemana-mana.Apa yang best,time stress kat ofis atau tengah mengantuk,sembur terus ke wajah,terus terbuntang bijik mata ,hihi.. bila bau mawar tu menusuk ke hidung dan semerbak di wajah mood kita pun boleh jadi positif.Cuba kalau kita lepas kena marah kita atau ada kerja yang buat kita tension ke,bawak duduk dan sembur serum zeeta,mesti jadi ok.Irda dah try.uols cuba lah.

 Image may contain: text

.Jadi selain berfungsi sebagai penjagaan kecantikan dan serum terbaik untuk anti penuaan,irda rasa serum ni dah macam boleh jadi terapi minda. Serum zeeta boleh mengembalikan kesegaran dan ketenangan kita.

contohnya bila dalam train LRT,tengah sesak-sesak dan balik kerja ramai orang dengan pelbagai bau orang sekeliling,cuba ambik serum zeeta dalam handbag,terus spray ke muka,wahh segar rasanya,walaupun dalam keadaan letih selepas bekerja seharian..

Image may contain: 2 people, text

Jadi dengan RM20 serum zeeta ajaib ni boleh digunakan untuk merawat wajah dan juga memberikan kelebihan-kelebihan lain,rasanya semua wanita harus ada dalam handbag masing-masing,cubalah,mesti lepas tu akan jadi pengguna setia.

Mana-mana readers yang nak dapatkan serum zeeta yang irda tengah guna sekarang.Boleh hubungi

019-2209069/013-3308583

Atau FB:Zeeta Pakar Mawar
https://www.facebook.com/zeetaauramagismawar/

Instagram@zeetaofficial
www.instagram.com/zeetaofficial

website
www.zeeta.com.my

No automatic alt text available.






thank you for reading this entry...appreciated :)

6 Comments

Thank you,come again :)

  1. Kalau mengantuk kat office tu Irda boleh spry aje ke muka bagi mata fresh balik:)

    ReplyDelete
  2. Hahah! komen kakzakie Purvit tuh kelako la ..senyum sorang2 nany baca. Anyway...tade lah mahal sangat kan..RM20 ajer. Nany ni ingat2 lupa pernah pakai serum ke tidak. Tapi wajib basuh muka, letak toner , moisturizer. Sun block cream kalau nak kluar baru pakai. Hehehe...

    ReplyDelete
  3. wahhh murah tu...sebotol thn berapa lama sis?

    ReplyDelete
  4. Friends,

    Saya nak beri tau ni. Ada blogger nama dia pak alresky selelau menghantar iklan ke setiap entry saya. Iklan tu karut, tentang ramalan nombor. Saya pun block email dia.

    Lepas tu, ramai geng blogger saya tak dapat buat komen. Maksud saya komen dia tak sampai kepada saya.

    Saya bimbang dgn saya mem-belock dia, rakan2 yg lain turut ter block. Andainya ada siapa2 yang tidak dapat buat komen entry saya harap watsap kepada saya di 012 411 4355. Terima kasih.

    ReplyDelete
  5. penah dngr sebelum ni. serum ni terbaik jgk org bgtau busyra :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you,come again :)

Previous Post Next Post