08 August 2017,berlangsung satu majlis yang sangat grand iaitu "European Quality Award night"di rencana Royal Sales Gallery,TTDI.Irda adalah sebagai blogger jemputan untuk event tersebut.
Pintu gerbang berbentangkan karpet merah menunggu kehadiran semua tetamu jemputan.

Majlis yang bermula seawal 7 pm turut dihadiri oleh  syarikat korporat,badan-badan NGO,institusi perbankan ,Property Negotiator dan jemputan Media.Sementara menunggu kehadiran tetamu,irda sempat menjelajah setiap ruang sales gallery ni.First time datang kan,rasa teruja tu lain macam.Irda share pemandangan di sales gallery rencana royale TTDI.

Bahagian luar sales gallery

Ruang atas sales gallery

Persiapan majlis yang rapi dan serba tersusun sementara menunggu kehadiran tetamu.

Majlis yang gilang -gemilang itu juga turut dihadiri oleh YB Dato'Razali Haji Ibrahim Deputy Minister in Prime Minister's Department sebagai jemputan khas di malam itu.

Ketibaan YB Dato'Razali
Image may contain: 3 people, people standing


YB Dato'Razali membuat ucapan

Sebelum irda bercerita lebih lanjut tentang project development rencana royale Taman Tun Dr Ismail ni,molek kiranya irda share tentang European Quality Award .Untuk info pembaca,CK EAST Group adalah syarikat yang bertanggungjawab untuk projek Rencana Royal TTDI.CK East Group telah memenangi European Quality Award(EQA).

  
European Quality Awards atau singkatannya EQA telah diwujudkan pada tahun 2000 untuk recognized the best regional suppliers of goods,services and technologies in terms of excellence and quality management.Headquarters award ni adalah di Oxford,United Kingdom dan untuk tahun 2017,"The business triump and European Awards Night" akan berlangsung pada 7 october di InterContinent al Carlton in Cannes France.Majlis rasmi ini akan dihadiri oleh Mr Ng Chong Kiat,CK East managing director.

WOWWW! ...bestnyaa..Tahniah CK EAST Group,Im proud also for this international award.Rasa macam nak ikut je amik award ni..hehe

For my view,CK EAST Group memang layak untuk dianugerahkan award ini for their group commitment to "Excellence and Quality Management".Bukan calang-calang syarikat yang berkelayakan untuk menerima anugerah EQA sebelum melalui proses yang terperinci, yang mana diambil kira implemantasi sistem pengurusan yang moden dan berkualiti,quality control,operation,production,marketing effiency,competitive advantages,national,regional and international certificates,customers oriented opinions,professionalism,eco- friendliness and business reputation".Semua ini dititiberatkan sebelum sesebuah company layak untuk menerima anugerah European Quality Award.(EQA)

Tahniah sekali lagi CK EAST GROUP...Please bring me together to that official ceremony at france. ya...huhu...

Hingga hari ini CK Group telah menyempurnakan lebih daripada 40 projek with  high profile clients seperti Platinum Victory Sdn Bhd,Hong Leong Group dan Glomac.

 Rencana Royale TTDI pula adalah project development yang akan dijangka siap pada tahun 2020.Projek ini develop by MINDA MUHIBAH SDN BHD bersama kolaborasi CK EAST GROUP.Suites yang sangat strategik kedudukannya dan sangat bagus untuk investment.Here the details:


-Built on Malay Reserve Land
-Stands on freehold land with a strata title



-Driving Distance
5-10 minit-IKEA,ONE UTAMA,PUBLIKA(MONT KIARA),KBU COLLEGE,HARTAMAS SHOPPING CENTRE,SUNWAY GIZA MALL,DAMANSARA UTAMA

-Connected to four major highways,namely,Penchala Link,SPRINT,NKVE,LDP as well as the DUKE Highway

-13-storey suites development consisting of 622 units ranging from 472sq.ft–5554sq.ft


Harga property ini bermula hanya dengan RM282,000.

Oleh kerana ia adalah property malay reserved, harganya juga adalah mampu milik sebenarnya untuk konsep suites yang moden dilengkapi pula fasiliti seperti swimming pool,gymnasium,spa,premium washroom,Cafe,BBQ Area,Recreational park,surau,multipurpose hall,wading pool,jacuzzi dan pelbagai lagi yang akan siap tak lama lagi.Jadi amatlah berbaloi untuk anda memilikinya.Selain ia menjadi tempat tinggal ia juga adalah property investment yang menguntungkan di masa hadapan.

This development 80% sold for BLOCK A.aduhai...But, readers can  look out for the next development,emphasise that they are selling below market value for a smart home too.


No automatic alt text available.
Deluxe unit
No automatic alt text available.
Deluxe Duplex
No automatic alt text available.
Executive Suite Type A


Studio Unit
Masa majlis di sales gallery rencana royale tu,irda telah dibawa melihat rumah contoh seperti Executive Suite studio unit,Deluxe Duplex.Walaupun studio unit hanya berukuran paling kecil iatu 472 sqft sahaja,tapi ibarat kecil-kecil cili padi tau..studio suites ,ia sangat moden dan super selesa.Semuanya boleh dimuatkan.

Katil boleh disandarkan kedinding,almari boleh dipusingkan,Wahh,kagum sejenak,sangat stylish dan moden .Boleh dijadikan sebagai kediaman ,boleh juga dijadikan pejabat. irda share sedikit photo untuk tatapan ya...

Main bedroom.Lepas tidur katil boleh disandarkan kedinding semula
Ruang menonton TV yang boleh juga dijadikan ruang pejabat

Ruang dapur yang serba moden

Bahagian almari yang boleh dipusingkan

Boleh letak satu lagi katil dibahagian belakang almari

Keseluruhan studio suites ni memang irda boleh bagi gred A.Memang berbaloi untuk dimiliki.


Malam itu YB Dato Razali Haji Ibrahim daripada deputy Minister in Prime Minister;s Department dan juga Anna Gorobets,Executive Secretary of the EBA and member of the socrates Committee telah menyampaikan award pada penerimanya malam itu.Tahniah irda ucapkan pada penerima award yang sememangnya layak untuk memenanginya.





Acara gilang gemilang di Rencana Sales Gallery malam itu sangat meriah.Makanan yang disajikan sangat sedap,ada nasi dagang,mee curry,salad,dan dessert cocktail yang begitu menyelerakan.Sambil tetamu menikmati sajian yang dihidangkan,halwa telinga pula dihiburkan oleh persembahan Live band.

 



Tak pernah irda dengar lantunan saxofone secara live.Malam tu irda berpeluang,siap sempat berkenalan dengan encik Rahman Razak Saxofone and singer Ice From philippines.Sempat jugalah irda promote business irda..hahah.Apapun persembahan diorang memang awesome.here video from my instagram.
A post shared by Irda Garmin (@irdagarmin) on




Kemeriahan majlis



Lighting,ambiance dan sound system event ini semua tersusun dengan sistematik.Guest enjoy their food,chatting and  networking each other.Walaupun berada di sales gallery,terasa seperti majlis di hotel 5 star . Walaupun sebenarnya rata-rata dari kami ni semua baru balik dari office.Hilang semua penat bila berada di majlis yang grand and meriah.


A post shared by Irda Garmin (@irdagarmin) on

Thank you CK East & Rencana Royale TTDI event organizer for invitation.Hope future irda berpeluang hadir lagi.Banyak-banyak event irda pergi,European Quality Award di Rencana Royale Sales Gallery TTDI terasa berlainan dan banyak info menarik yang irda belajar tentang development dan construction.

For more info about this development.boleh click link ni juga www.ckeast.my
atau di sini: www.rencanaroyale.my


Sales Gallery

Adress:Lot 3064,Jalan Datuk Sulaiman,Taman Tun Dr.Ismail(TTDI),60000 KL.


Interested to own one?,can contact their sales team @03-77221688


Ok readers,thats all for today..daaa....

Appreciate your time reading this entry.



6 Comments

Thank you,come again :)

  1. Wahh..katil tuh!!! boleh simpan sorok lagi. Heheh..terkagum juga iols melihatnya di sini. Hehe..

    ReplyDelete
  2. Salam Singgah!

    Kalau interior designer yang siapkan rumah, walau kecil macamana sekalipun, memanglah cantik. Cuba bagi kat kita, tak tahu apa jadi kat rumah tu. Hahaha!

    Anyway, memang nampak nice unit yang ada tu dan harga pun masih mampu milik.

    ReplyDelete
  3. Menarik event ni Irda.. Property bermula dari harga RM282k di Klang Valley masih affordable.. No wonder sold out..

    ReplyDelete
  4. show units yg agt grand...

    ReplyDelete
  5. bestnya bab katil tu babe. I selalu rasa dalam cerita omputeh je ada benda tu semua. space saving betoi. kemas

    ReplyDelete
  6. bagi mereka yang menerima award..memang best giler la

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you,come again :)

Previous Post Next Post