Assalammualaikum readers,

Siapa disini yang ada masalah macam Irda?,Lepas bersalinkan alya,rambut irda senang gugur dan banyak kelemumur.Pelbagai jenama shampoo di pasaran telah irda cuba.Tetapi masalah rambut tetap ada.Ada juga irda pergi salon rambut untuk buat treatment rambut agar rambut irda yang sentiasa bertudung ni terjaga.Kalau dah selalu pergi costnya pun boleh tahan..Jadi nak carilah penjagaan rambut yang boleh kita buat sendiri di rumah.

Bestnya green ology organics conditioner ni!


Finally,hari tu irda pergi ke HAIRDEPOT di taman melawati .Sebelum datang irda ingat apa hair depot ni?tempat jual aksesori rambut kot,agaknyalah.Rupa-rupanya nya disini ada semua untuk penjagaan dari hujung rambut sampai hujung kaki.Body shower,pewarna rambut dan juga hair appliances ada dijual.Produk merangkumi untuk dewasa dan juga kanak-kanak,bukan sahaja untuk perempuan ,penjagaan rambut untuk lelaki juga ada.

Hair depot terletak di LG floor,melawati mall



 ADA APA dengan HAIRDEPOT?

Product utama yang dijual di HAIRDEPOT adalah penjagaan khusus untuk rambut,rawatan bagi rambut kering,kelemumur dan rambut gugur.Kira macam kalau kita masuk HAIRDEPOT ni,tak payah cari tempat lain dah,semua ada dijual disini.




Dulu irda ingat,jaga rambut ni cukup dengan shampoo dan conditioner,tetapi di HAIRDEPOT ia merangkumi pelbagai produk untuk kesihatan rambut kita.Ada mask untuk rambut,booster tonic,serum,,oil untuk shining kan rambut dan pelbagai lagi pilihan khas untuk penjagaan rambut.

Untuk info,sebenarnya HAIRDEPOT dah ada 35 outlet di Malaysia,outlet di Taman Melawati adalah yang ke 35 dan baru dibuka. 

HAIRDEPOT focus di Klang valley,Selangor dan Johor Bahru..Kebanyakkan product di HAIRDEPOT diimport dari negara-negara luar seperti Greece,Australia,Japan,New Zealand,United states,Korea,Itali,France,Spain dan Taiwan.Productnya  semulajadi bebas paraben dan alkohol.

Jadi nak cari hair care,scalp care,hair styling,hair tools,skin care or body care,HAIRDEPOT memang tempat  yang tepat untuk dituju

Argan OIL.


Hair serum terbaik di Hair Depot
Irda pernah naik LRT,ada satu amoi tu masuk dalam Lrt,rambutnya nampak berkilat dan berbau harum.Serius irda suka sangat baunya.Walaupun ada jarak sehasta,boleh bau rambutnya dari jauh.Rasa fresh  dalam lrt tu walaupun sebenarnya lrt adalah tempat yang sesak apalagi diwaktu puncak.Rasa nak dekat-dekat ngan amoi tu dan duduk di belakang rambutnya untuk amik bau...


Sekarang baru irda tahu,Argan Oil di HAIRDEPOT ni juga sesuai disapu pada rambut untuk mendapatkan rambut yang shining dan berbau harum.  

Irda memang advised kalau korang nak pakai di rumah,sure husband tak nak lepas lah.hahah...especially kalau pengantin baru :P~.aroma bauannya buat rasa diri terbuai-buai dengan bau yang nyaman dan rasa romantis je bau tu.Irda time menaip ni pun rasa macam terbuai-buai je mata bagai menikmati bauan Argan Oil...Teringat bau rambut wangi dalam lrt tempoh hari.


Argan oil mudah meresap ke dalam kuli kita tanpa melekit.

Argan oil pun sesuai disapu di belakang tumit kaki yang merekah atau pada kulit tangan dan leher untuk mendapatkan aroma bauan yang tak perlu lagi korang nak pakai perfume lain.Ia sangat cepat meresap.Banyak kegunaan Argan oil ni sebenarnya.Sekarang ada offer tau,beli satu percuma satu,cepat-cepat dapatkan masa offer ni di HAIRDEPOT.

MEA NATURA OLIVE


Inilah product yang paling irda cari.Mea Natura Olive ni sesuai untuk golongan berhijab .Ini product dari Greece dan harganya pun tak lah mahal mana.Ia organic tanpa sebarang bahan-bahan kimia berbahaya.


Complete set untuk irda..yeay..:)

Mea Natura Olive dihasilkan dari buah zaitun yang kaya dengan antioksidan.Ia sangat bagus untuk menjaga kulit kepala kita dan juga membuat rambut lebih kuat.So lepas ni tiada lagi masalah rambut gugur dan kelemumur dengan Mea Natura Olive.

88% natural origin

bebas paraben dan alcohol.Bau seperti bau buah-buahan.

i)Shampoo dari Mea Natura Olive (With Organic Olive oil)
instant shine dan kaya dengan antioksida.Tiada Paraben dan tiada alcohol.88% Natural Origins.
Baunya sangat fresh dan seperti bau-bauan daun hijau.



 ii)Hair Mask Mea Natura Olive ni pula berfungsi untuk intensive nourishment and shine.Memberi kekuatan pada akar rambut dan sangat sesuai untuk rambut yang kering.Cara gunanya,masa rambut sudah di shampoo dan masih basah,sapukan mask hair ni dari pangkal hingga ke hujung rambut.

Kemudian biarkan 3-5 minit sebelum dibilas. Mask ni boleh lah korang pakai sekali atau dua kali dalam seminggu.Serius sebelum ni irda tak tahu rambut pun ada mask,ingatkan kulit wajah je pakai mask.


Body milk for moisture & revival with organic virgin olive oil
 
No automatic alt text available.

iii)Teringin nak kulit lembut bagaikan sutera?.Bolehlah cuba body milk dari Mea Natura Olive ni.Ada vitamin E dan almond oil.Sangat sesuai untuk kulit kering.Senang meresap .Kalau kulit di bahagian tumit dan belakang siku tu bagus sangatlah ada .Boleh dipakai setiap hari pun.
                  

Mea Natura Pome granate ni pula dari buah-buahan delima.Yang ini juga adalah pilihan terbaik untuk kita yang berhijab.Ada complete set yang wajib kita cuba.

This for me,yeah!




Ini penjagaan rambut irda sekarang dari mea natura olive.Uols pun wajib cuba tau.
Bestnya body care ni,rasa nak sedut je tau,sebab bau dia best sangat!






 Selain penjagaan rambut ,body care di HAIRDEPOT juga banyak pilihan.Ada bau lavender,orange,citrus buah-buahan...hurmppph,rasa nak borong semua jenis body shower ni tau.

Selepas shopping untuk diri sendiri,jangan lupa beli untuk anak juga.Di HAIRDEPOT pun ada produk untuk kanak-kanak .Produk sesuai untuk kanak-kanak seawal usia bayi lagi.Jadi lengkaplah satu tempat untuk penjagaan satu keluarga.

Professional baby care

Irda dan kawan-kawan dah singgah di HAIRDEPOT.Uols jom singgah sekarang.Dapatkan set penjagaan dari hujung rambut sampai hujung kaki di HAIRDEPOT .Harga yang berpatutan seiring kualiti produk yang terbaik di pasaran. 

Bila  datang sana,cakap je nak cari apa,HAIRDEPOT staff sangat friendly dan sangat peka dengan   produk jualan mereka.Kalau korang ragu-ragu product mana yang sesuai,tanya dan dapatkan khidmat nasihat mereka terlebih dahulu.InsyaALLAH puas hati...



Facebook : Hairdepot

Instagram: Hairdepot_MYWebsite :  http://www.hairdepot.my/

 ok readers,daa....


Appreciate your time reading this entry.

1 Comments

Thank you,come again :)

Post a Comment

Thank you,come again :)

Previous Post Next Post