Alhamdulilah,seminggu 3 booking sudah secured.

Allahuakbar,yes im superb busy!Walaupun mata agak kelaut malam ini.Tak sah rasanya irda tak menaip.Terlalu lama blog ditinggalkan,usah dikira berapa hasta kerinduan.

Mereka berbicara,aku juga berbicara,aku berbicara dengan kamu melalui tulisan.:ceewahh berpuisi di malam jumaat.

Credit photo to laudyacyntiabella:Lokasi:Air terjun lembah anai -padang



Esok plannya irda ke tanjung Malim,Perak.Kalau jadi,confirm blog ni tak bertaip,sedangkan banyaknya entry ingin dikongsi.

Minggu lepas,Allhuakbar,setiap hari hp irda nonstop pasti ada 2-3 wassap masuk hanya untuk bertanya tentang travel package padang-bukit tinggi.Itu baru untuk satu job scope business..Belum lagi skop kecil-kecil yang lain.Biar kecil tapi berterusan,irda cukup bersyukur dengannya.

Supir terbaik.Hotel terbaik dan ikut kemampuan.Package all in atau package supir sahaja,kadang-kadang sedang kat toilet sambil picit bintik hitam pun irda menaip balas wassap tau :P~(boleh bayangkan tangan octopus tu?)..

 itulah pokok persoalan yang menjadi bualan di wassap..benar,business sekarang bak kata mentor adalah "sosial enterprise"hanya bermodalkan data internet

...Sebab travel adalah part of my business currently.Part only ya,tapi rasanya macam dah boleh buat travel agency sendiri dah di Malaysia ni.Apapun syukur rezeki orang disana  dan rezeki orang disini.Sama-sama kita memberi nilai pada orang lain.Untung sikit tak apa,asalkan berterusan dan kesemua orang dapat manfaatnya.Alhamdulilah.

Lokasi yang sama:Air terjun lembah anai-padang
Oklah,banyak lagi entry lain sedang dalam benak kepala untuk "dimuntahkan"dalam bait-bait tulisan,jadi entry ini biar terus ke main point ya,minggu ni irda nak update dah ada 3 booking and dah bayar deposit payment.

Thank you readers yang percayakan irda.Terima kasih sangat-sangat.Mana-mana yang dah booking selamat bercuti irda ucapkan.Irda doakan perjalanan semuanya selamat pergi dan pulang.Terima kasih pilih supir irda di padang-bukit tinggi nanti.

Client Pertama:Husband & wife booking supir sahaja


TRIP 16oct-18oct 2017:Terima kasih booking supir melalui blog irda


 Client ke-dua:4 ORANG sahabat menggunakan khidmat supir terbaik sahaja

TRIP:12oct-16oct 2017:Terima kasih readers booking supir dengan irda

 Client ke-tiga melengkapi booking minggu ini.Husband & Wife book all in package.Included hotel ,tour guide dan makan disana.


TRIP 25jan-28 jan 2018:Terima kasih sis Norita booking dengan irda

Selain menggunakan MPV , avanza.Ada juga yang bertanya kalau booking 10 orang berapa ya dan apakah kenderaan yang digunakan oleh supir di padang tu untuk muatan 10 orang.


Ini mini bus yang digunakan untuk muatan 10 orang ke atas.Jangan risau kami akan memastikan keselesaan anda sekeluarga atau berjalan dengan rakan-rakan.


Wah,excitednya customer irda di atas.Ni buat irda tak menang tangan menjawab setiap soalan tau.Apapun bila client excited,irda lagi lah double excited.

Apapun,terima kasih daun keladi,mana yang ingin pergi padang-bukit tinggi,mari lah booking dengan irda lagi. (Ok tak pantun dua kerat tu?)

Ada kawan-kawan dah mula kata,takkan padang bukit tinggi je sis,carilah collaboration setiap negeri yang terkenal di Indonesia tu.Berkolaborasi dengan mereka,dan serius kan teknik marketing tu.

Hemm,ada travel agency yang baca?Mari Email me ya for any good offer for collaboration.Bytheway,dilarang keras letak comment without permisi ya pak!komen anda akan didelete seperti sebelum ni..

Thats all for tonite,next entry irda akan menyusul...nak layan I-STAR caliph Malam ni,sebab nya penaja utama nya Jutawan Fellina dan Refie..So i support you sis...

Sumber inspirasi:Jutawan entrepreneur husband and wife ni (Fellina & Refie) dan Vivy yusof & Fadza..inspired tau...Ok daaa...next time sambung..

Anda pun tonton sama di ASTRO RIA,Maya HD dan Prima I-STAR ya..DAaaa



Appreciate your time reading this entry.

3 Comments

Thank you,come again :)

  1. WAH SERONOKNYA IRDA KE BUKIT TINGGI

    ReplyDelete
  2. jadi org kaya la nmpkanya, siap ada driver.. hahaha

    ReplyDelete
  3. Assalam sis.. boleh saya tau utk supir dan guide ke padang bukit tinggi 13 16 April 2019 utk 8 pax (6 dewasa, 2 kanak2).. email tmay143@gmail.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you,come again :)

Previous Post Next Post