Assalammualaikummmmmmmmmmmmm.:.....................

Panjangnya salam,Allah lamanya tak sempat menaip.Kadang-kadang sempat menaip mood pula kelaut bila nak mula menaip.Apa khabar semua?Baikkah?sehat kah?atau murung kah?..kalau murung cepat-cepat cari motivational talk atau lagu-lagu yang memberi semangat untuk bangkit balik ya.Elakkan kemurungan adalah ciri-ciri orang yang produktif.

Jangan dilayan kemurungan lama-lama,kurangkan menonton drama,banyakkan membaca,kurangkan dengar lagu-lagu mendayu,layan youtube ceramah agama.Gitew..!huhu..Kemurungan adalah musuh sebuah kecemerlangan.Yiahh.!

Pernah dengar ceramah agama Ustad Hannan Ataki?ustad youtube.. Irda suka je dengar ceramah ustad Hannan yang banyak tahu pasal hal dunia lepas tu boleh terjemahkan dalam ceramahnya

Sorry to say,irda tak suka ada satu ceramah tu,tak usahlah sebut dari siapa ya,kang ramai penyokongnya kena hentam pula akak.Irda jiwa tak kuat awak kalau kena hentam..masing-masing kan ada pandangan dan kesukaan.Jadi kadang-kadang yang kita suka,tak semestinya orang lain boleh terima.Orang lain suka tak semestinya kena dengan selera kita.

Ustad Hannan Ataki ni keturunan Indonesia,kawan kepada ustad yang mengaji dengan suara yang sungguh merdu iaitu ustad Muzammil dan belajar di Cairo,Mesir.

Kalau follow cerita Ustad Hannan dari awal,banyak juga cerita motivasi yang boleh kita ambil iktibar bukan sahaja bab syurga neraka,dosa pahala yang memang kita dah tahu dan diingatkan semula,tapi irda suka bila banyak hal-hal motivasi dan agama dalam ceramahnya yang selalu dihubungkaitkan.



Ok uols,..Sebenarnya irda hari ni main topik irda nak share ngan uols,Irda dapat commisionnnnn!!!YEAYYY commission pertama dari Involve Asia.

 

APA itu Involve Asia?


Cara Jana Duit Melalui Involve Asia Dengan Mudah


Korang tahu apa itu sebenar Involve Asia


Involve Asia yang turut dikenali sebagai Shopstyler adalah sebuah platform e-commerce yang dapat membantukan anda untuk janakan duit melalui sistem online. Dengan menyertai program Involve Asia, membolehkan anda untuk menjadi agen dengan mengakses kepada lebih 80 laman web merchant yang beroperasi secara online.

Bagi saya konsepnya sama saja dengan Lazada, Amazon dan sewaktu dengannya. Antara merchant yang menawarkan kepada anda antaranya adalah Zalora, Lazada, RinggitPlus, Trivago, Catchbus, Hotels.com dan banyak lagi yang turut disediakan. Sistem pembayarannya sangat mudah iaitu melalui transfer bank atau paypal. Mudahlah anda nak keluarkan duit.

info diatas  credit to :www.lokmanamirul.com

Allah,seronok bukan main taw.Ye lah "kite" ni bukanlah orang yang pandai IT,berbog pun syok sendiri,tapi disebabkan selalu kurang rasa malu bertanya dan bertanya,belajar dan terus kacau orang tanya lagi,akhirnya berjaya juga dapat commision.Macam tak percaya,ada juga orang klik iklan Irda.Terima kasih tau..terima kasih daun keladi,moga uols pun murah rezeki.


Uols yang ada juga buat affiliate program dengan Involve Asia,jangan putus asa tau kalau stat masih menunjukkan sikit-sikit,satu dua digit,irda pun dulu macam dah give up dah.Malas dah nak masukkan iklan ,focus google adsense je,irda pun bukan letak banyak sangat iklan.Ada trivago,zalora,valued opinion dan ada satu dua lagi bahagian fashion.Lepas tu macam tak pernah dapat je,dah lupa dah,tup tu,minggu lepas dapat email dia dah credit amount dalam akaun CIMB.Oklah kan,tak lah banyak mana,tapi seronoknya tu lain macam.

Bukan apa,penulisan kita ada hasil kan,jadi kepuasan tu susah nak digambarkan dengan kata-kata.

.

Ok uols,selamat berhujung minggu.Sekarang hujung minggu irda sungguh selesa berada di rumah sahaja.Irda nak lunch dulu,kalau sempat hari ni nak update pasal travel client ya.

Ok daa...



Appreciate your time reading this entry.

8 Comments

Thank you,come again :)

  1. Alhamdulillah..tahniah...rezeki..moga ini menjadi motivasi..

    ReplyDelete
  2. syukur alhamdulillah. tahniah irda. kita tumpang gembira sekali :)

    ReplyDelete
  3. dah join tapi blur lagi. Maybe kak ida boleh buat tutorial for beginners :D

    ReplyDelete
  4. Tahniah dapat tambah rezeki.

    ReplyDelete
  5. Ugh akhirnyaa bjaya masuk akaun..

    Tahniah Irda !! Keep blogging n terus sukses..maaflah jarang sgt tinggalkan komen..tp sy slalu blog walking sini..hehe..

    ReplyDelete
  6. hi sis irda, lama ray x jenguk sini. jmput la join n meriahkan GA Ray kt sini

    http://www.raydahalhabsyi.com/2018/02/wonderful-march-giveaway-by-raydah.html

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you,come again :)

Previous Post Next Post