Assalammualaikum,

Image Credit Google

Sebelum bercerita lanjut tentang promosi ramadan di Swiss-Garden Hotel&Residence pada tahun ini,let me introduce about Swiss-Garden Hotel & Residence Hotel Kuala Lumpur .

Untuk info,Swiss-Garden adalah hotel yang strategik yang terletak di tengah bandar Kuala Lumpur diantara kesibukan Bukit Bintang dan kemeriahan Chinatown.Hotel & Residence bersambungan via a link bridge,memberi kemudahan kepada pengunjung untuk melalui F&B outlets dan pelbagai fasiliti lain di kedua-dua bahagian.

Swiss Garden Hotel mempunyai  296 bilik comprising dari Deluxe,Executive,Premier dan Suites in warmyly-designed earth tones and come complete with vast array of amenities,providing modern yet homely comforts.

image credit Google


Meanwhile,Swiss Garden Residence offers varied units of service apartments to spacious Penthouses,each apartment comes with contemporary fittings and excellent amenities.The suits feature a living and dining area,sunken bath ,WiFi,direct dial and IDD phone with voicemail services,alog with a home entertainment system that includes satelite TV as well as in-house movies.Jadi Swiss -Garden Hotel ni memang sesuai lah dengan Urban Lifestyle.



Sempena bulan ramadan yang akan tiba tak lama lagi,Swiss Garden Hotel&Residence juga menyediakan promosi bufet ramadan untuk dikunjungi di "Flavors'Restaurant" .Cef Othman Abu Bakar adalah Executive Cef yang mempunyai pengalaman 30 tahun dalam bidang kulinari adalah peneraju utama untuk hidangan bulan ramadan di  Swiss-Garden Hotel & Residences Kuala Lumpur.


Dinamakan "Selera Warisan",terdapat lebih daripada 150  jenis makanan disediakan dari salads to kerabu,sup,hot dishes,pencuci mulut dan kuih-muih.





Disediakan khas oleh team kulinari,Swiss-Garden Hotel & Residence juga menyediakan "Kambing Golek" dan Ayam masak ala Arabian .

Tidak dilupakan makanan tradisional seperti "Rendang tok",Kerabu udang","Siput Sedut Tumis Berlada",Masak Lemak Pucuk "Paku",,dan "Bubur Lambuk":.



Menjadi kelainan berbanding bufet ramadan tempat lain,Swiss Garden Hotel juga menyediakan gerai seperti "ikan bakar"",sotong bakar","satay,"cucur udang" .Ada juga untuk peminat kuay teow sup dan Asam Laksa disediakan buat anda.




Untuk hidangan pencuci mulut,selain kuih tradisional dan moden,ada juga "pengat ",Pudding",Kuih -Muih Nyonya,Cendol Pulut Tapai dan tak lupa buah kurma sebagai menu wajib di waktu berbuka.

Sambil menikmati hidangan,tetamu juga akan dihiburkan dengan persembahan "LIVE"ghazal dan muzik tradisional.Ada juga disediakan "surprise gift"untuk pengunjung.Yang pastinya waktu berbuka anda bukan sahaja penuh dengan pilihan makanan malah halwa telinga anda juga dihiburkan dengan muzik santai yang disediakan khas untuk pengungjung "selera warisan".

Hotel Swiss-Garden Hotel & Residence juga menyediakan surau untuk pengungjung menunaikan Solat Magrib dan Isyak ketika berbuka puasa.

Harga Bufet Ramadan di  Swiss-Garden Hotel & Residence

"EARLY bird" untuk bufet ramadan RM82 yang mana harga sebenar RM118 per person.Jadi cepat dapatkan harga promosi "early bird ".

Swiss-Garden Hotel & Residence juga membuat promosi "RAMADAN STAY AND DINE"package dengan harga antara RM250 bersih dan RM320 bersih per night .Harga ini termasuk "SAHUR" dan "Buka Puasa".

Swiss-Garden Hotel & Residence juga menyediakan ruang besar untuk kumpulan minimum 20 orang dan keatas,The Grand Hibiscus Ballroom dan Grand Lotus Room adalah tempat yang sangat sesuai jika anda mencari ruang yang selesa untuk menjamu keluarga besar anda  mahupun rakan korporat berkumpul sambil berbuka puasa di bulan Ramadan.

Untuk pertanyaan lanjut :Boleh hubungi 03-27851190 atau email foodandbeverages@shrkl.swissgarden.com

Selamat menyambut bulan Puasa semua,,dan selamat menjamu selera..

Jumpa lagi..daaa






Appreciate your time reading this entry.

3 Comments

Thank you,come again :)

  1. Haishhh...tengok makanan ni semua buat terliur. Tapi bulan posa nanti. Makan 2 biji kuih dan segelas air pun dah kenyang tersandar. HAHAH! kena pegi time tak leh pose. So boleh lah makan dengan jayanya.

    ReplyDelete
  2. baru tengok gambar pun dah rasa terliur apatah lagi bila makan. dapat kambing golek tu puas hati dah..tempat pun cantik best ni kalau dapat bergambar hihihi...

    ReplyDelete
  3. dapat berbuka kat hotel mmg syiok ni...

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you,come again :)

Previous Post Next Post