11-14 April 2018,Puan Adillah dan suami dari Hulu Langat telah mengambil package percutian ke Padang-Bukit Tinggi.Percutian romantik suami isteri ini telah melantik irda sebagai orang tengah untuk menguruskan dari segi hotel dan transportation.

Alhamdulilah,Puan Adilah sangat mudah untuk menerima pandangan irda  hotel mana yang terbaik dan package yang terbaik.Puan Adilah juga sangat berpuas hati dengan service supir Abg Ad.


 Salah satu photo perkongsian dari Puan Adilah adalah di Puncak Lawang.Jika anda ke Bukit Tinggi jangan lupa untuk singgah di Puncak Lawang.Tempat yang indah,pemandangan seluas mata memandang,penuh kehijauan di kejauhan keliatan danau yang terbentang luas,cukup membuat anda akan berasa lapang fikiran dan terasa bagaikan bebas dari segala masalah .

Menggunakan khidmat supir dari irda juga akan membawa anda ke destinasi ini.Supir yang tidak lokek berkongsi ilmu perjalanan,supir yang buat anda tidak kering gusi dengan lawak-lawak spontannya dan yang penting ramah-tamahnya akan membuat anda berasa seperti di kampung sendiri.

Harga yang berpatutan malah lebih murah berbanding travel agency yang lain dan apa yang penting keselesaan dan keselamatan anda di Padang Bukit Tinggi juga adalah keutamaan pak supir.Package termasuk makan,hotel dan juga insurance perjalanan di Padang-Bukit Tinggi menjadikan Puan Adillah tidak ragu lagi memilih supir yang irda syorkan.

Alhamdulilah,moga semua readers yang menggunakan khidmat supir untuk travel di Padang-Bukit Tinggi berpuas hatilah hendaknya.Aaamin..


Appreciate your time reading this entry.

3 Comments

Thank you,come again :)

  1. ray rindu nak pegi Bukit Tinggi lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahh ray dah pernah pergi ya..jom jom kita pergi sama.hehe

      Delete

Post a Comment

Thank you,come again :)

Previous Post Next Post