Jika dulu memiliki penapis udara hanya bagaikan lifestyle,tapi hakikatnya sekarang penapis udara adalah satu keperluan di setiap rumah di Malaysia.


Al-maklum zaman sekarang,kebanyakkan orang siang hari sibuk bekerja dan mencari rezeki,kadang-kadang rumah seharian ditutup .Ada juga yang hanya ada masa untuk membersihkan rumah di hujung minggu atas faktor kesibukan melaksanakan rutin kerja harian.Sudahnya,kadang-kadang bila kita penat pulang bekerja,kita terasa rumah tidak begitu selesa,terasa berhabuk belum lagi jika ada anak kecil yang selalu bersin.Ditambah pula bau yang kurang enak di dalam rumah.

Jadi penyelesaiannya perlulah kita memiliki penapis udara di dalam rumah.Ingat kita je perlu pakai lawa-lawa,kereta berkilat,badan wangi,tetapi balik rumah,aduhaii.semak rasa otak..?


 Kenapa Penapis Udara Coway?

Selain design yang menarik dan harga mampu milik,rata-rata kebanyakkan penduduk di Malaysia memilih Penapis udara coway menjadi aset penting dalam kelengkapan rumah.

Bukan sahaja kerana servis FREE,HARGA PENAPIS UDARA COWAY juga sangat berpatutan.

Kelebihan memiliki penapis udara Coway.



Jika anda ada terbaca sharing irda sebelum ini,selain menapis habuk,hama,bakteria,meneuatralkan ion-ion di dalam rumah,menghilangkan bau karpet,sofa,bau sampah mahu masakan dari dapur,bau asap rokok,..penapis udara coway juga mempunyai banyak fungsi yang lebih dari itu.IA penting untuk kesihatan anda!



Jika anda ingin memiliki penapis udara di rumah ,sekali dengan penapis air ,apa kata dapatkan Promosi COWAY Bulan July 2018 ni.Harganya sangat berbaloi-baloi untuk dua produk berbanding jika and beli satu produk di luar promosi.Pilihan di tangan anda,jangan lupa contact irda ya.daa..

PROMOSI COWAY BULAN JULY 2018






Appreciate your time reading this entry.

3 Comments

Thank you,come again :)

  1. betul sangat, sekarang ni bukan kehendak dah tapi keperluan penapis udara ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan dear..heheh jom order dengan irda:)

      Delete
  2. terfikir nak beli tp xmpu lagi..hm.
    bgus klo ade air purifier ni kan..dgn keadaan cuaca kat lua skrng..haihh

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you,come again :)

Previous Post Next Post