Feedback supir Padang-Bukit Tinggi dari Puan Rogayah,Negeri Sembilan

07:42:00


Puan Rogayah dari Lenggeng Negeri Sembilan telah menggunakan khidmat supir dari Irda untuk jalan-jalan di Padang dan Bukit Tinggi pada 25 June hingga 28 June 2018.Puan Rogayah telah mengambil package hotel,supi,makan dan juga travel insurance.Package keseluruhan dengan harga yang sangat berbaloi.





Puan Rogayah yang berusia 62 tahun dan suaminya 64 tahun adalah pasangan romantis bagi Irda.Kata supir.pakcik ni dah lama sakit rupanya irda,baru dapat berjalan,tue isterinya bawa jalan-jalan,sekarang pakcik dah boleh senyum.Lama rasanya pakcik tak senyum kerana sakitnya.





Alhamdulilah percutian di Padang Bukir Tinggi dan menggunakan supir yang begitu ikhlas melayani mereka,buat Puan Rogayah begitu bahagia disamping suami tercinta.

Irda kagum sendiri,beberapa tahun menjaga suami dengan begitu setia,masih kuat dan nampak muda Puan Rogayah. Kagum dengan keromantisan pasangan ini.

Mak irda disuruh bercuti dengan ayah irda,walaupun belum  masuk usia 60 tahun,malas katanya.Malas nak membazir dan katanya sakit kaki,hahaha…alaa sebenarnya teringat pesan pakcik,biar makin tua makin sayang,makin romantis..Anak dah besar-besar,kerja pun sudah pencen,apalagi nak difikirkan betul tak?

Macam tuelah kita selalu tengok di luar negara,pasangan mat salleh walaupun dah tua tetap berjalan pimpin tangan,tapi budaya kita mungkin susah nak nampak semua tu.Kalau ada pun pakcik makcik yang sama-sama ke masjid,itu pun isteri dan suami jarang benar irda nampak jalan berpimpin tangan.Segan kata diorang..

Irda  masih tersenyum menaip saat ini.Hopefully nanti bila irda dah tua,anak-anak dah besar,suami irda pimpin tangan irda bawa jalan-jalan.Walaupun usia dah tua,tetap romantis sepanjang zaman.Wanita …ia kadang-kadang bukan nak sangat harta,tapi perhatian dan kasih sayang kan kan…hehe Tahniah Puan Rogayah ….

Bila pulang ke tanah air,Puan Rogayah kata sangat suka dengan supir abg Ad.Dia sangat happy nampaknya dengan servis supir Ad.

“irda hujung tahun ni saya ingin ke Medan,mungkin kali ni bertiga pula.u boleh recommend pesawat pagi atau petang ya?”

“Boleh saya dapatkan supir yang sama seperti Ad?”



Lucu juga rasanya,terus irda jawab,sekarang irda belum ada kenalan di Medan ,tetapi InsyaALLAH soon irda akan buat package ke Medan.Cuma tengah tunggu beberapa proses untuk melaksanakannnya.Jika diizinkan ALLAH.

  Package juga termasuk uruskan ticket,hotel dan transportation.Ia juga termasuk menguruskan VISA dan servis-servis lain yang ada untuk negara-negara eropah  dan juga umrah.Semuanya ,masih dalam perancangan.Jika jadi,irda akan update ,jadi bolehlah irda kembangkan lagi kan travel package di blog irda ni.


Sayang juga,bila client yang telah gunakan servis irda untuk proses booking di Padang Bukit Tinggi,kemudian nak booking bali,bandung,Jakarta .Lombok dan Medan,Irda tiada package tu.Ada juga kawan-kawan bertanya package negara-negara eropah dan umrah.Jadi untuk menyahut permintaan itu,strategi sedang irda atur.Kalau diizinkan ALLAH,maka anda bolehlah booking dengan Irda ya.

Jadi andainya ini satu peluang untuk irda kembang lagi ,Alhamdulilah.Moga ALLAH permudahkan usaha ini.

Apa-apa nanti Irda update lagi ya.Stay tune..daaa...:)

Salam hujung minggu semua,hari ini Irda ada open house lagi di rumah sister in law.



Appreciate your time reading this entry.

You Might Also Like

0 comments

Thank you,come again :)

CLICK MY LOVE COWAY

COWAY PROMO

COWAY PROMO