Coway terbukti sebagai brand yang dipercayai.Baru-baru ini Coway sekali lagi merangkul anugerah Platinum di sebuah acara gilang gemilang .Trusted Brand Platinum Award 2018 by Reader’s Digest & voted by consumers!



Wah!!Tahniah coway.Rasa bangga  kerana Irda juga sebahagian dari Coway Family.Selain pengguna ,irda juga ejen jurujual sudah 4 tahun lamanya.Menjual sambil-sambil,ye lah product bagus,servis tip top,tak perlu diperkenalkan lagi,customer memang percaya akan Coway.Itulah sebab irda tidak ragu menjadi jurujual Coway.

Walaupun banyak penapis air di Malaysia,tetap Coway menjadi pilihan irda dalam menggunakannya dan juga menjadi jurujualnya.Alhamdulilah,mak pun gembira bila ada machine Coway di rumah.

Coway menduduki carta teratas dan memenangi Platinum award.

Irda tidak ragu-ragu dalam menjual Coway pada existing client kerana jarang benar orang complaint pasal Coway ni.

Jadi bila produk bagus dan berkualiti,kita pun rasa terjamin untuk menjualnya.Bukan untuk untung semata-mata,tetapi produk itu sendiri terbukti terbaik di pasaran Malaysia.

Bukan apa,kalau kita jual produk cikai,jual pula pada kenalan lama atau client kita yang sedia ada,mahu orang tidak percaya kita lagi kan?Jadi kalau berbusiness apalagi business menjual produk orang,kaji dulu kebaikan product dan sisasat dulu kebaikan product,jadi apabila kita percaya,baru lah kita boleh jual dengan senang hati kan.Bukan hanya untuk untung semata-mata,tetapi business itu sendiri sebenarnya saling memberi kebaikan disamping memperolehi pendapatan.

Kalau boleh setiap rumah di Malaysia wajib pasang penapis air.Ia bukan sahaja memudahkan pekerjaan harian kita malah menjamin kita minum air yang lebih bersih.


Servis percuma setiap dua bulan itulah yang membuatkan Coway wajib dimiliki oleh setiap rumah.Al-maklum kita ni pun bukan rajin sangat nak mencuci atau menukar filter penapis air.Lihat sahaja,tempat takungan air atau kolah mandi pun jarang benar kita cuci kan?.Jadi dengan memiliki Coway,ia bukan sahaja sebuah machine untuk diguna malah ia datang dengan package servis yang terbaik.Oleh sebab itulah ..Coway brand yang dipercayai oleh pengguna di Malaysia dan pilihan hati Irda.


4 Comments

Thank you,come again :)

  1. agreed. my grandma had one at her house. kebetulan ray ade time hari yg kene servis tu. they never fail to come and buat servis every month.

    ReplyDelete
  2. kitaaa pengguna Coway yeay !! best sebab dapat air sejuk selalu hehe..

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you,come again :)

Previous Post Next Post