Beberapa tahun lalu me & family pergi Gold Coast Morib,Sepang ni takde apa sangat.Selain dekat dengan pantai ,ada water themepark dan malam-malam ada karaoke.Masa tu pergi Alya kecik lagi,mandi kolam pun takut.Dia kan fobia air kolam sejak mandi di Gold Coast Morib lah,sebab terjatuh dari pelampung dan terminum air kolam sikit..huhu ingat-ingat kesian pula Alya.


Kali ni bila kawan irda booking Gold Coast Morib melalui  Irda,ambil package 2 room apartment with breakfast dan water theme park.Harga yang berbaloi dengan package yang tersedia.Teruja juga mereka sebab ini first time mereka ke sana.Selalu pergi jauh-jauh kan,,sekali-kali kita pergi tempat yang tak jauh dari KL.

Rupanya sekarang Gold Coast dah ada pelbagai aktiviti bersama keluarga,bukan setakat water theme park sahaja,tetapi ada ATV,ada kuda..haaa budak-budak memang suka sangat lah dengan semua aktiviti ni.



Kawan irda pun pergi bukan time cuti sekolah,jadi orang tak ramai sangat lah kan.Katanya bilik selesa,apartment bersih dan water theme park  pun best.


Bila tengok gambar diorang share ni,tepi pantai di waktu senja ni pun dah macam pantai ala-ala di Lombok dah .Hehehe...Alhamdulilah mereka happy,Irda lagi senang hati.

Masa check in,hanya perlu bagi reservation no ya,hanya perlu bayar deposit RM50 as security dan akan refund semula masa check out nanti.



Nak mandi kolam boleh je sampai malam,dan nak masuk theme park beberapa kali pun tak kisah tau selagi gelang untuk masuk kolam tu tak hilang.

Check in selalunya at 3pm dan check out pukul 12 pm.Breakfast disediakan secara buffet .

Ada sesiapa perlukan khidmat booking untuk Gold Coast Morib Sepang?roger irda ya..insyaALLAH package lebih menarik dengan harga terbaik.




Appreciate your time reading this entry.

3 Comments

Thank you,come again :)

  1. SERONOK JUGA BERCUTI DI MORIB PANTAINYA BERPASIR PUTIH

    ReplyDelete
  2. Seronok! Lamanya dah tak bercuti. padahal dekat je nii

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you,come again :)

Previous Post Next Post