Gambar di atas diambil oleh abang supir,Ad Janu.Ini adalah pemandangan di KELOK 9.

Jalan ini memiliki selekoh yang tajam dan lebar sekitar 5 meter,berbatasan jurang dan diapit oleh dua bukit antara bukit cagar Alam Air Putih dan Cagar Alam Harau.

Mulai 2013 lalu, Kelok 9 sudah dilengkapi dengan enam ruas jalan layang sepanjang 959 meter dan jalan penghubung sepanjang 1.537 meter. Semenjak itu, u9 ikon pelancongan bagi provinsi Sumatera Barat padang bukit tinggi.

Kalau akak yang bawa kereta,kat highway pun bawa kereta macam cacing,kalau di kelok 9 tekan minyak mahu menggigil jadi demam.hehe..Nasib pemandu disana cukup berhemah dalam pemanduannya.

Sering menjadi venue lintasan lumba basikal internasional, Tour de Singkarak, Kelok 9 memiliki beberapa spot foto cantik untuk dikunjungi.
Sebut sahaja pada Irda dalam itenari anda,InsyaALLAH kami cuba laksanakannya.

Suasana hijau,kabus dingin...pemandangan yang luas..pasti semua kekusutan di dalam minda hilang ketika kagumnya kita pada ciptaan Tuhan yang indah

Customer ini sudah datang kali ke 2 ke padang dalam jarak waktu yang tak sampai satu tahun.Menggunakan khidmat supir Abg Ad yang berkolaborasi dengan Irda untuk kali ke 2.

Ini membuktikan servis yang irda sediakan sudah cukup membuat pelanggan gembira sehingga menggunakan perkhidmatan dari kami untuk kali 2.

Terima kasih Mr Client,InsyaALLAH ada rezeki kita jumpa lagi.



Appreciate your time reading this entry.

Post a Comment

Thank you,come again :)

Previous Post Next Post