LAZZ Susu Kambing:Khasiat susu Kambing Lazz untuk Golongan Dewasa

19:46:00


Alya bila dah stop minum susu,setahun lebih minum susu badan,then susu botol,sekarang apa susu brand lembu pun tak nak minum,,Selain milo,jus irda cuba lah juga  cari alternatif lain,nak bagi makanan tambahannya.Pagi-pagi cuba bagi madu dan Qaseh junior.

..Haaaa nasib baik bila sis in law irda rajin nau lah bagi makanan  sunnah kat anak buah dia sorang ni,dan bila sis in law bagi susu kambing,wah dia suka lah..tak sangka susu kambing ni tak berbau hanyir dan alya suka sangat minum yang perisa cafelatte,alhamdulilah selesai masalah mama mencari makanan tambahan awak..

Jadi irda pun ingin berkongsi manfaat susu kambing ni dengan pembaca semua..mana tahu kalau ada yang nak cari makanan tambahan untuk anak-anak yang tak nak minum susu tepung dah,orang dewasa pun sesuai tau,wanita hamil pun sama,jadi satu kotak susu sesuai untuk semua golongan,..

LAZZ SUSU KAMBING🐐🐐🐐

MINUMAN SUNNAH UNTUK SEMUA PERINGKAT UMUR👪👪

👱🏻👩🏼 DEWASA
√ Memberi tenaga, melegakan sakit gastrik, merawat asma dan lelah, membuang angin, mengawal berat badan & dapat mengurangkan penyakit kronik

👩🏼👶🏻IBU HAMIL
√ Dapat mencegah anemia, hilangkan loya, memberi tenaga, membantu mengurangkan risiko bayi terkena kuning

👶🏻🍼IBU MENYUSU
√ Sebagai MILKBOOSTER, mencantikkan kulit, mengurangkan keguguran rambut & badan kekal bertenaga

👫👫 IKHTIAR HAMIL
√ Diperkaya dengan asid folik untuk menguatkan rahim dan kesuburan

🌟PERISA ASLI/KURMA

1 kotak - RM45
3 kotak - RM126
6 kotak - RM228

500gram


Alya suka susu kambing

Khasiat Susu Lazz untuk Golongan Dewasa :

1. Badan berasa lebih bertenaga dan terasa ringan

2. Melegakan sakit gastrik  dan membantu merawat asma dan lelah. Pesakit gastrik elok amalkan ketika perut kosong.

3. Bersifat Alkali membantu Membuang Angin dan toksin dr badan yang bersifat asidik

4. 1 hidangan hanya 80 kalori.boleh membantu mengawal kenaikan berat dan nafsu makan...

5. Dapat membantu mengurangkan risiko penyakit2 kronik seperti sakit jantung..darah tinggi..diabetes..

6. Membantu melawaskan penghadaman. Dan rutin membuang menjadi lebih lancar🙊

7. Membantu mengurangkan simptom yang dihadapi pesakit migrain dan insomnia spt susah tidur dan kerap pening

8. Pilihan terbaik utk Kesihatan Sistem peranakan kerana tidak mengandungi unsur soya pada emulsinya baik utk kesihatan rahim

9. Boleh diamalkan oleh warga emas yang punyai sakit2 sendi, kebas2, lenguh2. Tapi kurang ssuai utk pesakit arthritis.

10. Tidak perlu risau susu bersifat panas kerana susu telah dipasteur tanpa pengawet yang membahayakan kesihatan.

11. Membantu Diet rendah kalori dengan menggantikan santan/ krimer dengan lazz.

12. Diet Organik yang tidak ada kesan sampingan atau panas malah memberi kesan baik pada kesihatan



Dalam 3 perisa lazz susu kambing,alya suka lazzcafe,ada rasa-rasa kopi sikit,ada 10% campuran kopi dalam kurma dan susu kambing.
Ejen susu kambing di Booth MAHA 2016
Kerap Kali kita dimomokkan dengan keburukan Cafein yang terdapat didalam kopi. Sedangkan Kopi adalah Amalan Utama Masyarakat Arab dan dipanggil "Qahwah". Qahwah berasal dari perkataan Quwwah yang bermaksud "Kekuatan".

Sebenarnya Ambilan Kopi Secara Sederhana memberi Banyak Kebaikan dan Khasiat:
1- Memberi Tenaga dan meningkatkan Metabolisme tubuh
2- Merangsang Stimulasi Otak
3- Melancarkan aliran darah
4- Ideal untuk ibu Berpantang dan dikatakan Kopi asli antara petua terbaik untuk merawat bentan dan menghangat tubuh dan memulihkan tenaga

LAZZCAFE Pula MENGGABUNGKAN Khasiat SUSU KAMBING KURMA dengan KOPI ASLI KAMPUNG. Dimana ia Menambah Nilai Khasiat :

1- Minimum Cafein hingga pembuangan tidak berbau (tiada lebihan cafein dikeluarkan dari tubuh)
2- Sifat Alkali Pada Susu Kambing dapat Merendahkan sifat Asid yang terdapat pada kopi
3- Membantu Pengguna yang hadapi Simptom KETAGIHAN CAFEIN Seperti; Migrain, Gastrik, Sering Pening, dan Susah tidur
TANPA Jejas keenakkan.
4- Ibu Hamil, Ibu Menyusu, Ibu Berpantang, boleh gunakan tanpa was2
5- Terbaik diamalkan oleh Pasangan Ikhtiar hamil juga

Dapatkan LAZZCAFE melalui Pengedar SAH berdekatan;
SEMAK SENARAI DISINI -ATAU BOLEH Hubung stokis berdaftar 


PM/WHT-012-6894263
http://lazzsusukambing.com/pengedar-outlet.html



thank you for reading this entry...appreciated :)

You Might Also Like

2 comments

  1. bnyak kebaikannya ni tapi Unni tak boleh terima susu kambing ni tak tau kenapa, tekak ni cerewet!!! minum madu pagi memang best !! pilihan yng tbaik

    ReplyDelete
  2. Irda.. Reen suka minum yang pure. Fuh.. Sedap. Kalau minum waktu sejuk, lg berganda sedap. Bau kambing tu memang ada, tapi tak kuat sangat..

    ReplyDelete

Thank you,come again :)

CLICK MY LOVE COWAY

CLICK MY INSTAGRAM