Infak melalui penapis Air Coway.

14:56:00

Pernah baca kisah yang irda tulis tentang seorang client ni?Kalau belum boleh baca di sini
Lihat:banking client turn to coway

 Kali ini Biha dah beli 5 produk coway dari sis Irda.


First hari tu beli penapis air untuk rumah mak,then promote kat kawan beli penapis air juga,beli penapis udara,kemudian trade in beli penapis udara baru dan hari ini Biha beli satu lagi promosi penapis udara coway yang harga RM115 tu dah jadi RM65 untuk kegunaan sebuah rumah anak yatim.


Siapa Orang yang baik itu?

Orang yang baik itu adalah yang apabila dia tiada lagi di dunia ini ,tetapi pahalanya masih berjalan.Tahniah Nabiha,moga awak adalah tergolong dalam golongan ini.InsyaALLAH.


Kenapa memilih coway?


Air yang bersih dan mudah digunakan apabila sudah ada suhu sejuk dan panas,memang menjadi satu keperluan bukan sahaja di rumah,di pejabat,di masjid malah amatlah dialu-alukan di rumah anak yatim.RM65 sebulan kalau kita bahagi dengan 30 hari,ia ibarat kita menghulurkan RM2.50 buat belanja anak yatim.Allah,terharu rasanya apabila Biha berniat untuk membantu kemudahan di rumah anak yatim.

Irda belum lagi terbuat untuk meletakkannya di masjid mahupun di rumah anak yatim.InsyaALLAH,merasa terpanggil untuk melakukannya juga.Soon,pasti ia adalah idea yang baik untuk diikuti.

Proses permohonan yang mudah

Ia mudah dimohon,hanya perlu Biha isi borang,lagipun Biha memang coway client kan,lagi mudah.Cuma stok promosi RM65 ini terhad,biasalah kalau dah murah,pasti jadi rebutan,Jadi pemasangannya agak amik masa .InsyaALLAH ,kalau ada rezeki by June or July,akan siaplah pemasangan di rumah anak yatim tersebut.

Sekali lagi,tahniah buat Biha,moga Allah melipatgandakan rezeki Biha lagi.Terima kasih yang amat sangat kerana percayakan sis Irda untuk menjadi ejen coway buat Biha.

#Lovecoway..ia sumber air bersih dan kasih sayang buat semua





Appreciate your time reading this entry:

You Might Also Like

2 comments

Thank you,come again :)

CLICK MY LOVE COWAY

COWAY PROMO

COWAY PROMO