Puan Rosliana boss dari syarikat AMD Gemilang ni booking travel ke padang bukit tinggi pada 31 August hingga 2 September untuk percutian kakitangan syarikatnya.

Percutian selama 3 hari 2 malam ni telah diuruskan oleh irda dari Malaysia dan sudah semestinya irda menggunakan khidmat supir Ad Janu yang selallu dapat feedback yang memuaskan oleh pelanggan.



Hotel pilihan adalah hotel mersi.Hotel Mersi yang cantik dan kemas sentiasa disukai oleh pelanggan walaupun hanya hotel 2 star.

Package all in yang diambil oleh puan rosliana iaitu termasuk makan,hotel ,supir dan tiket masuk lawatan.Termasuk juga insurance perjalanan padang bukit tinggi.Ia sangat berbaloi dan berpatutan harganya.Lagipun bila ambil package all in,tak perlu pening-pening nak fikir lagi kan.

Puan Rosliana juga minta menggunakan dua van bukan bas.Mungkin mereka inginkan lebih keselesaan dan privacy.

Kedatangan mereka pada 31 august 2018 jam 7. 50am telah disambut dengan supir di sana dengan banner yang telah ditempah khas oleh abang supir.Dont worry banner ni kami tak charge extra tau.:)

Masa ni ada juga yang birthday tau.Kami sambut birthday staff puan rosliana tanpa apa-apa caj extra.Seronok mereka.alhamdulilah..

Jika anda juga ada perancangan untuk buat rombongan syarikat,boleh contact irda melalui wassap :011-23716700
 

Appreciate your time reading this entry.

1 Comments

Thank you,come again :)

Post a Comment

Thank you,come again :)

Previous Post Next Post