Ahamdulilah,client irda yang menggunakan khidmat package supir terbaik semasa percutian di Padang-Bukit Tinggi pada 11 July hingga 14 July 2018 amat berpuas hati dengan servis dan layanan orang di sana.


Syukur cik Fadzilah suka dan katanya nanti nak datang lagi bawa rombongan mak-mak pula.
"Alhamdulilah semua ok Irda,tapi banyak habis duit untuk shopping katanya".Kalau boleh setiap kedai yang singgah nak pejam mata je rasanya sebab terlalu banyak nak shopping.


Nanti nak recommend dengan kawan-kawan jika ada yang ingin ke Padang-Bukit Tinggi lagi.

Best sangat ke shopping di Padang-Bukit Tinggi ni irda?

Bagi Irda memang best,bawaklah duit cukup-cukup sebab kat sana memang banyak barang menjadi kegilaan wanita.Ada juga client Irda bagitahu ada satu kedai silver yang jual barang-barang silver cantik-cantik sangat hasil kerja tangannya.Katanya kalau beli di tempat lain contohnya cincin silver mesti gatal-gatal lepas pakai,beli di Bukit Tinggi langsung tak gatal dan hasil kerja seni mereka sangat halus.




Selain pemandangan yang mengasyikkan,tujuan utama ke PADANG-BUKIT TINGGI adalah shopping!hahah...memang best ,banyak sangat kain sulam dan kain pasang yang cantik-cantik dan bermutu.Kalau dapat pergi ke pasar air kuning,tempat borong tu,beli banyak lagi murah,apalagi pandai tawar menawar.

Tetapi kalau nak harga murah sangat tu takdelah ya,harganya sesuai kualitinya.Telekung pun cantik-cantik,memang sesuailah untuk kaum wanita yang mencintai hasil kerja seni.


Jadi bila dah ambil package all in dengan Irda,anda jangan risau just fikir duit untuk shopping sahaja.Yang lain semua sudah dalam package.haa senang sikit nak budjet berapa untuk shopping kan.Package makan,hotel,transport dan semuanya dah ada dengan Irda.Pastikan anda bawa duit cukup-cukup supaya tak kempunan sampai Malaysia asyik ingat kain baju kebaya di Bukit Tinggi sahaja.:)

Yang ingin bercuti ke Padang boleh dapatkan info dan harga terkini dari Irda yang mana harganya lebih murah dan berbaloi-baloi.Apa yang pasti servisnya tip top dan buat anda begitu selesa seakan berada di kampung sendiri.


Contact Irda taw...:011-23716700



Appreciate your time reading this entry.

2 Comments

Thank you,come again :)

  1. Part shopping tu yang besttttt wahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. shoping kat sana memang murah dan berkualiti

      Delete

Post a Comment

Thank you,come again :)

Previous Post Next Post