Dari Kajang,Malaysia ke Padang Bukit Tinggi-supir terbaik pilihan hati.

20:19:00


Booking supir ke padang oleh Naam darI Kajang

Perkongsian gambar dari Naam,client travel dari Kajang ni buat irda tersenyum gembira.Keluarga bahagia bercuti bersama di Padang Bukit Tinggi.

Ada kawan irda tanya"Apa yang best kat padang tu,macam tempat makcik-makcik shopping ja",nak gelak pun ada nak marah pun ada bila ditanya begitu.Sebenarnya,PadangBukitTinggi selain ia tempat yang bagus untuk rombongan keluarga,ada je trip oleh anak muda,backpackers dan golongan yang cintakan percutian yang santai berkunjung ke Padang.

Booking supir ke padang oleh Naam darI Kajang

Lihat Naam dari Kajang ni,bukan sahaja bersama isteri dan anaknya.Kedua orang tuanya juga ikut serta.Alangkah bahagianya melihat foto kenangan yang diabadikan oleh mereka buat pembaca blog Irda.

Ya,Padang indah dengan pemandangan,enak dengan makanan begitu juga tempat tinggalan sejarahnya terlalu banyak untuk diteroka.Pergi bercuti ke Padang ibarat pulang ke desa yang masih dara diterjah pembangunan.Banyak tempat masih mengekalkan suasan minang kabau dan ibarat kita pulang ke Negeri Sembilan rasanya.




Booking supir ke padang oleh Naam darI Kajang

Ibarat pengantin baru,Naam dan isteri merasmikan pakaian tradisional "marapulai" dan "anak daro" daerah minang kabau.Pakaian tradisional ini juga pernah irda pakai masa irda kahwin dulu.Al maklum Irda anak kelahiran minang .Hiasan dikepala pengantin perempuan tu kalau zaman dulu boleh tahan beratnya,sakit kepala menahan berat hiasan tu (goyang barek) yang bermaksud hiasan di kepala yang berat.Namun dengan perubahan zaman,ia sudah ringan digayakan dizaman sekarang.

Anda yang ke Padang jangan lupa merasa pakaian pengantin ini ya.Marapulai bermaksud pengantin lelaki dan anak daro bermaksud pengantin perempuan.

Booking supir ke padang oleh Naam darI Kajang

Berhenti sejenak untuk berphoto disini memang sudah menjadi kemestian.Rugi kalau ke Padang tidak singgah ke sini.Berbelakangkan danau dan rumah adat di tepi jalan di jalan berkelok ini begitu mendamaikan bukan?

Booking supir ke padang oleh Naam darI Kajang

Feedback ini buat irda tersenyum girang.Menggunakan supir dari Irda.Package hotel dan makan dari Irda.Hanya tinggal bawa duit untuk shopping sahaja.Alhamdulilah,mereka berpuas hati menggunakan sepenuhnya khidmat dari Irda.Yang paling penting katanya"supir terbaik".

Anda juga ingin bercuti ke Padang dan bukit Tinggi?Mencari supir terbaik juga?

Hubungi irda ya.Boleh terus klik link ini:http://www.wasap.my/+601123716700

Appreciate your time reading this entry.i

You Might Also Like

4 comments

  1. nice sharing irda... supir terbaik susah nak cari

    ReplyDelete
  2. TAHNIAH DH URUS TRAVEDL AGENSI SENDIRI MOGA TERUS SUKSES

    ReplyDelete
  3. CT tak pernah pegi Indonesia lagi. tapi kalo ada rezeki pegi.. Padang adalah antara tempat yang nak pergi.

    ReplyDelete
  4. nice sharing untuk travel di padang.

    ReplyDelete

Thank you,come again :)

CLICK MY LOVE COWAY

COWAY PROMO