AVILLION PORT DICKSON

PACKAGE A
Avillion Port Dickson (Water Chalet)
2 days 1 night RM350 nett
3 days 2 nights RM600 nett

Surcharge RM90 Saturday only.
Other days no surcharge, even public holidays.
Breakfast not included. F&B can be used for breakfast & other meals.


Ini adalah promo yang masih ada diambang malam Merdeka ini.Voucher boleh digunakan hingga Mac,2021.

Beberapa minggu yang lalu,kak Hani travel client yang pernah ke padang tempoh hari sudah pun menggunakan voucher bercuti di Avillion admiral cove pada 20-22 August 2020.Terima kasih kak hani sudah bercuti ke port dickson menggunakan voucher murah-murah namun dapat bercuti di hotel 5 star melalui irda.Kak Hani memilih Avillion Admiral cove sebagai destinasi bercuti mereka sekeluarga untuk mengisi waktu anak-anak semasa cuti sekolah.

    


 Kak Hani pernah menggunakan khidmat percutian ke padang melalui Irda juga.Hubungan kami dari client hinggalah menjadi kawan.Bila saya buat promo di status whatsapp,kak hani lah orang pertama respond dengan promo terbaru mengenai bercuti di Avillion dengan harga paling murah.

Tiadalah istilah takut scam ke apa,sebab dia tahu pernah berurusan dengan Irda ketika bercuti ke Padang tempoh hari.Lagipun servis yang diterima disana sangat tip top memberi kepercayaan sepenuhnya dengan Irda untuk percutian mereka sekeluarga di Admiral Cove Port Dickson.

Yalah ,musim covid19 ni,semua laluan percutian ke Padang Indonesia ditutup.Jadi bercuti dalam negara pun tak kurang seronoknya.

Selain Admiral Cove Port Dickson.Ada juga promo Water Chalet hanya RM600 untuk 3h2m.Promo ini masih berlangsung hingga sekarang.Anda boleh perbandingan harga evoucher saya  dengan harga yang sedia ada di pasaran untuk anda buat pilihan.InsyaALLAH,bagi saya harga ini cukup berbaloi.

Banyak sangat dapat jimat jika bercuti di Avillion menggunakan E-voucher percutian.Tetapi awas,kadang-kadang ada juga unsur penipuan dalam menjual voucher-voucher percutian begini.InsyaALLAH,saya menggunakan konsep berkolaborasi.Boleh terjah blog ini untuk membaca feedback-feeback positif mengenai servis yang telah saya promosikan.

Untung no 2,keselesaan anda fokus utama saya.Setiap client yang menggunakan servis percutian melalui Irda,feedback positif dan negatif  sangat-sangat dialukan untuk menambah baik kualiti dalam setiap perkhidmatan yang cuba irda promosikan.

Jadi irda blogger yang sentiasa berkerjasama dengan syarikat-syarikat dan perhotelan amat berbesar hati menerima sebarang feedback selepas menggunakan pakej-pakej yang saya sediakan.

Terima kasih dan selamat bercuti.Jika ingin bercuti di dalam negara Malaysia dan ingin tahu promosi hotel 5 STAR apalagi yang irda ada selain Admiral Cove danWater Chalet Port Dickson.Jangan lupa whatsapp saya terus ya.


Jumpa lagi.




Appreciate your time reading this entry.

2 Comments

Thank you,come again :)

Post a Comment

Thank you,come again :)

Previous Post Next Post