Kagum  dengan sorang kawan ni.Dulu di Cimb Bank adalah Top Financial Consultant.
Kemudian dapat bekerja as Sales Manager di Affin,akhirnya sekarang salah seorang team mates Irda di Coway.




Usia nya bukan muda lagi,hampir cecah 40 tahun,memiliki seorang anak dan isterinya juga adalah banker di CIMB,dahsyat betul keputusannya untuk join Irda di Coway.Macam mana hatinya tergerak untuk join?

Jujur Irda cakap,irda tak pernah pun nak cucuk jarum atau nak menghasut dia untuk resign dan buat Coway sepenuh masa,Irda sendiri masih lagi buat Coway as partimer,tetapi dia sendiri dapat pencerahan dan gamble untuk terjun pada dunia perniagaan yang tak perlukan banyak modal dan tak perlu simpan stok .


Perniagaan sekarang lebih mudah,takde produk jual produk orang,ada smart phone pun dah boleh berniaga,tak macam dulu,kita kena cari modal besar untuk beli stok belum lagi  fikir nak sewa tempat lagi,belum fikir jika stok berlambak tak terjual atau pun expired,sekarang nak berniaga terlalu mudah hanya perlu rajin berusaha sahaja salah satunya dengan menjual COWAY.



2 hari sahaja dia focus Coway,sewa tapak di pejabat pos area Gombak dan Medan Tuanku,jika dulu dua tapak ni disewa untuk aktivit banking,afiq jadi mandur sahaja,hari ini dia beraksi untuk menjual.Close 5 unit Coway dan dapat 2 pula recruitment dalam 2 hari sahaja.Perghh HEBAT..

Kagum dengan semangatnya,moga terus sukses dan terus bersemangat afiq.InsyAllah tahun 2019 untuk kita terus melebarkan sayap dan berjaya seperti orang lain dalam lapangan business Coway.Ammin...

Bak kata pujangga

"Helang setajam mana pun kukunya,bila selalu disimpan dan dimanja,ia akan tumpul,lepaskan ia biarkan ia terbang tinggi,sekali bila dia beraksi,baru keluar bakat sebenarnya.."


katanya pula"kepuasan income dan kebebasan minda"Itu yang dicari.Busy dan penat yang berbaloi..


Appreciate your time reading this entry.

Post a Comment

Thank you,come again :)

Previous Post Next Post