salam pagi..

anda letih menjaga seorang anak?atau anda kepenatan menjaga anak2.
jika ya..semua ibu begitu agaknya..tAPI alhamdulila..saya yang hanya ada seorang anak buat masa ini..bersyukur anak saya alya tak pernah banyak ragam...

tapi saya salute pada seorang kenalan...mempunyai anak sendiri lebih 5 orang..dan menjaga beberapa anak orang lain yang dilakukannya ikhlas kerana ALLAH swt.Berkat keikhlasannya,anak2 wanita ini sendiri semua banyak berjaya dan ada yang belajar tahfiz di INDONESIA.Wanita ini yang tidak bekerja dan mengharap sepenuhnya wang gaji suami dan membuat business kecil2lan menyara beberapa anak orang lain yang dijaganya penuh kasih sayang.

ada yang OKU,anak yang tidak sah taraf dan anak2 yang tidak dihiraukan oleh ibu dan bapa kandungnya.

Dan ramai rakan2 FB yang menghulurkan bantuan dari segi maknan,pakaian dan wang ringgit.

saya juga ada menyumbang sedikit..tapi xbanyak...kadang2 tak ada..

jadi jika anda ada kelebihan wang...silalah berikan..atau ada baju2 anak yang tidak muat...dermakanlah pada anak2 syurga ini



7603999205-azizah mohd rafi

dan bila sekolah nak buka ni mereka memerlukan lebih banyak kewangan untuk peralatan sekolah dan salah seorang yang dijaga oleh kenalan saya ini adalah OKU dan sakityang mana setiap bulan kena buat check up dan ambil ubat.


sabarnya lah ibu ini...saya salute!kita kadang2 dengan anak sendiri pun ada yang mengeluh.apalagi nak jaga anak orang lain .

tidak semua wanita seperti puan azizah...dan saya ucapkan syabas!

Jom kita menderma...kalau ada nak didermankan baju atau perlatan lain..boleh hubungi puan azizah

no 11 jln btp 4/18
garden height

bandar tasik puteri
48020 rawang
0146391782
jazakallah khairan...


Post a Comment

Thank you,come again :)

Previous Post Next Post