salam n gud morning Monday!

Ok saya ada beberapa jam lagi untuk sesi jadi speaker lagi  pagi ni?again.....aduhai...

laptop ni dah terbuka dari semalam cuma keletihan ia tidak tertaip.

Sebenarnya saya kering idea ni...apalagi lagi saya nak membebel pagi ni di dpn semua orang ya..ya ALLAH bagilah idea.

"Irda..Monday jadi speaker ya...cakap pasal motivation pun ok" -Leader

"Sis irda..nanti cakap bahasa jangan bunga sangat..kitaorang kurang faham"-sis Riena

"sis irda kali ni kongsilah mcm mana buat investment pulak..bagi semua budak2 coway semua ada asb ngan sis..."sis Ida

"sis irdA..SAYA follow blog sis tau...baca dari kejauhan..bolehlah ada yang boleh masuk dalam kepala.tapi saya lagi suka sis ckp depan2"bro Anuar

ok ni antara sembang2 mereka semalam...

saya begitu letih sebenarnya dengan rutin di hari minggu....dan pagi ni cuba menaip untuk mencari idea.dan apabila masa semakin suntuk dan saya tidak akan dapat idea2 dengan keadaan untuk bersiap dan kelam kabut.saya akan cuba membaca serba sedikit dalam kereta nanti.

Dan selalunya apabila saya tidak begitu prepare diatas kertas..saya akan bercakap sahaja dari hati.hope ia lebih sampai kepada hati yang mendengar.Kerana kata2 yang lahir dari hati dan tidak dicedok dari mana2 buku itu lebih sampai kerana ia lebih ikhlas sebenarnya.

Allah permudahkan urusan hari ini ya..dan jadikan kata2 saya tersusun dan penuh dengan perkara manfaat.Ya allah..JAUHkan saya dari melakukan kesillapan atau tersalah kata2 hingga menyinggung orang lain nanti.

Dan insyaLLAH tajuk hari ini saya lebihkan kepada bagaimana mengurus masa untuk berjaya dua bidang dan bagaimana peranan kita dalam kumpulan.mungkin lebih kepada teamwork motivation.

ok stay tune...saya akan share apa yang saya cakap nanti di ruangan selanjutnya..Monday yang penuh energy!InsyaAllah.

Post a Comment

Thank you,come again :)

Previous Post Next Post