Assalammualaikum readers:)

Dah makan malam?Irda baru je lepas suapkan alya makan,hari ni balik office terus singgah kedai acheh area rumah ni.. cari ikan jaket.Rebus je dengan air dan letak bawang ,nasi panas..alya menambah makan.nyumnyum,,baby girl mama kalau makan bersuap baru nak berselera sikit...Hilang penat seharian di bank dan balik masak baling-baling..anak selera makan  ^_^.Alhamdulilah...

Menu lain cendawan goreng tepung,ikan sarden masak sambal..oklah kan,menu simple di hari kerja...Irda suka sangat beli satu jenis tepung ni,goreng apa pun rasa sedap sangat,tak perlu tambah telur atau garam,rasanya sungguh enak!

Tepung ni irda beli di speedmart 99.Next time irda share apa tepung tu ye.Sedap tau digoreng dengan apa sahaja :)
 
Ok lupakan kriuk story di dapur...

Irda nak perkenalkan ni...

 

Hot from Oven...Just arrived from Korea, NEW PRODUCT FOR water air purifier! Nama dia Harry..wahh kelass sangat nama dia tau,kat coway ni macam-macam nama ada,Villaem,petit,sally,neo,lombok,dolomities dan lain-lain..dan ini namanya Harry..Hi readers Im harry :)

Untuk pembelian 300 pertama di bulan September 2016 akan dapat discount,hanya 110 Monthly.Berbaloi sangat sebab ini air nano trap dan liter yang besar :)

 
Picture di atas irda ambil masa training di bank.Tidak sangka pusat training ni setiap sudut dah pasang coway rupanya,tapi ini product lama...Itu bermakna coway sudah digunakan oleh syarikat-syarikat besar di Malaysia sejak ia mula bertapak.Coway pun sudah 10 tahun di Malaysia.

Jadi Irda plan nak lah suruh diorang tukar produk lama ni ke jenis yang baru kan..heheh..

Kawan-kawan atau pembaca blog Irda yang ada product lama dan nak tukar yang baru pun boleh contact Irda ya,For existing customer ada discount RM10 dari setiap yuran bulanan.Dan tiada yuran pendaftaran...

Jom bercoway dengan Irda :017-3121936

Thank you readers..daa...

thank you for reading this entry...appreciated :)

4 Comments

Thank you,come again :)

  1. Ada Henry ni tak perlu dah nak fikir untuk tenggek air.. Untuk tupop air.. Tak perlu fikir air untuk minum dah licin atau masih ada lagi.. Bestnya.

    ReplyDelete
  2. rata2 ofis gov ada nmpk guna coway ni. tp ofis guna brand lain. hehe

    ReplyDelete
  3. semua nama omputeh giteww. glemer sikit ye tak?

    ReplyDelete
  4. mmg coway antra jnma yang dknali kak.. ^_^

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you,come again :)

Previous Post Next Post