Assalammualaikum,

Setiap kali jika ada  penerbangan  waktu pagi ,pasti ada yang kalut fikir pukul berapa hendak bergerak ke lapangan terbang bukan?Macam irda tempoh hari,terpaksa cari hotel-hotel yang berdekatan dengan airport sebab takut tertidur atau sangkut dalam kesesakan jalanraya .Jika lambat sampai di airport,takut pulak kelam kabut kan.Nasib baik ada  kawan-kawan area Sepang yang sudi menumpangkan kami di kediaman mereka.Jadi tidaklah gusar jika penerbangan waktu  pagi .Sebab jarak ke airport hanya 15 minit sahaja dari rumah.

Aizan Homestay


Ada juga saudara irda yang dari Indonesia,selalu berulang alik ke KLIA atas urusan perniagaan mahupun pekerjaan.Jadi mereka terpaksa mencari hotel-hotel berdekatan dengan airport untuk memudahkan urusan kerja mereka di KLIA .


Jika mereka ada 2-3 keluarga,ia agak costing menyewa hotel 3-4 hari kerana terpaksa menyewa 2-3bilik pula.Ada juga yang terpaksa menyewa rumah di Sepang sehingga kerja /projek mereka di airport selesai. Bukan mudah untuk mencari rumah sewa yang lengkap fasiliti ,kadang-kadang perlu deposit itu ini pula walaupun hanya rumah kosong tanpa sebarang kemudahan. 

ruang tamu yang selesa

Jadi dengan adanya homestay seorang sahabat sekolah Irda ini telah menyediakan "AiZan Homestay ".Irda rasa ini bukan sahaja solusi buat irda mungkin anda juga yang mencari homestay yang berdekatan dengan airport,Putrajaya dan Cyberjaya 

toilet yang bersih

Ruang dapur yang lengkap


AiZan Homestay   bukan sahaja bersih malah harganya juga berbaloi dengan fasiliti lengkap yang disediakan.Paling penting ia dekat dengan semua kemudahan yang diperlukan.
 
bilik yang selesa



Berurusan dengan pengurusan AiZan Homestay juga lebih senang,tidak cerewet dan mesra pelanggan.Jadi kita sebagai penyewa homestay juga perlulah begitu juga kan?.Jaga kebersihan homestay dan menyewa dengan penuh tanggungjawab,insyaALLAH Allah akan permudahkan urusan kita.Bukankah..hukum alam mengatakan?kita akan dapat sepertimana yang kita  beri."What u give,u get back."..heheh



Jadi jika anda ingin menyewa untuk beberapa malam dan anda seperti Irda yang tidak mahu kalut jika waktu penerbangan pagi-pagi atau ada urusan berdekatan dengan semua lokaliti dibawah apa kata cari AiZan Homestay untuk memudahkan urusan anda.

 Disini Irda share sedikit info mengenai AiZan Homestay ini untuk rujukan anda:

AiZan Homestay


AiZan Homestay menawarkan kemudahan dan perkhidmatan homestay bagi pelanggan yang mencari kemudahan tempat tinggal di lokasi berdekatan Salak Tinggi. Dengan lokasi strategik di Salak Pekerti, Bandar Baru Salak Tinggi (Bandar Hub Penerbangan Negara), kami menawarkan perkhidmatan dengan peralatan dan kemudahan demi menjamin kepuasan anda.

JENIS UNIT
🏘 Semi-D Setingkat
🏘 3 Bilik Tidur 2 Bilik Air

📬 ALAMAT UNIT
No 19 Jalan SP6, Taman Desa Salak Pekerti, Bandar Baru Salak Tinggi, 43900, Sepang, Selangor

📌KEMUDAHAN
*Penyaman Udara (Setiap Unit Bilik)
*TV LED
*Astro Njoi
*Cerek Elektrik
*Peti Ais
*Set Mandian Air Panas (Water Shower Set with Built in Pump)
*Kelengkapan memasak
*Kelengkapan Asas Kediaman

📍LOKALITI
*KLIA 1 / KLIA 2 = 15 Minit
*Mitsui Outlet Park = 10 Minit
*Sepang International Circuit (SIC) = 5 Minit
*Cyberjaya = 20 Minit
*Putrajaya = 25 Minit
*Nilai 3 = 20 Minit
*IKTBN Sepang = 5 Minit
*UNIKL MIAT = 15 Minit
*USIM = 20 Minit
*UITM Dengkil = 20 Minit

💰HARGA
*RM250 Nett Semalam

📞HUBUNGI
012.3444173 (En Aizat)
012.3604174 (Pn Razan)
012.3136416 (Hj Abd Malik-Pak Sheikh)

*Tempahan Awal Digalakkan
*Tertakluk Kepada Terma dan Syarat




Appreciate your time reading this entry.

3 Comments

Thank you,come again :)

  1. terbaek.. nampak selesa :)

    ReplyDelete
  2. oo siapa yang perlukan tempat singgah sekejap nak transit okay jugak ni..

    ReplyDelete
  3. bersih & lengkap homestay ni..pilihan terbaik..

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you,come again :)

Previous Post Next Post