Tahukah anda,PG Mall (www.pgmall.my)  telah diwujudkan sejak tahun 2017 merupakan satu-satunya Platform E-Commerce tempatan NO 1 di Malaysia .Menggunakan “consumerchant concept” menjadikan PG Mall  medium shopping online paling popular.PG Mall juga berada di senarai TOP 3 mengikut laporan Insight Price (https://price.my/insights/kapofedommerce/en./.Ini)

Sebagai menghargai pelanggan lama dan baru,PG Mall telah melancarkan “BIRTHDAY SALE”  yang akan bermula pada 29th June hingga 5th July 2020.Diskaun harga yang sangat berbaloi-baloi menanti anda.

-10 % off dengan minimum pembelian RM50
-15 % off dengan minimum pembelian RM 100.


 

 
Bukan sahaja dapat potongan harga,PG Mall juga menyediakan penghantaran percuma ke rumah anda.

-Untuk pelanggan baru ,FREE shipping-minimum berbelanja RM 30

-Untuk pelanggan yang sedia ada,FREE shipping-minimum berbelanja RM60

Nantikan juga supper killer deals dengan harga yang cukup berbaloi-baloi sehingga RM0.66 sen.Jangan lupa set tarikh ini di calendar handphone anda (29june-5july-PG Mall birthday sale)! 


Bagaimana pula untuk menang Gold Bar ?

Jika saya begitu teruja menunggu  Birthday Sale PG Mall ,saya pasti anda juga begitu.Jangan lupa mungkin saya atau anda juga merupakan insan yang bertuah untuk menang Gold  dari PG Mall.”Tuah ayam Nampak di kaki,tuah manusia siapakan tahu “. Sambil beli barang,kita juga ada peluang untuk menang!


Caranya amat mudah,hanya kongsikan link referral anda di semua sosial media anda.Ajak lebih ramai kenalan  untuk turut serta.Lebih banyak anda share link  pada kawan-kawan,saudara mara  mahupun pengikut anda di sosial media,maka lebih tinggi juga peluang anda untuk menjadi pemenang.

Hadiah yang disediakan 

Hadiah pemenang utama: PG GOLD seberat 1g
Tempat ke dua:C-wallet bernilai RM100
Tempat ke tiga :C-wallet bernilai RM50



Selain itu jangan lupa saksikan juga daily FB Live deals dari PG Mall.Tonton setiap hari dan kemungkinan saya atau anda  akan berpeluang jadi pemenang lucky draw dari PG Malla.Gold seberat 0.5 g  dengan kadar harga RM200 mungkin akan jadi milik kita.

Bestkan?Dahlah shopping ada diskaun,berpeluang pula menang pelbagai hadiah dari PG Mall.

Anda teruja?Saya lebih lagi.Jom SHOPPING sekarang .Jangan lupa dapatkan barang-barang terbaik dan harga mampu milik di PG Mall (https://pgmall.my /home.)
Ini bagaikan durian runtuh buat kita,jangan lepaskan peluang ya


“PG Mall ecommerce tempatan no 1 di Malaysia
Dipercayai,mesra pengguna jadi pilihan saya”
Birthday sale PG Mall tak lama lagi akan bermula
Jangan lupa daftar dari sekarang untuk berbelanja”


Website: https://pgmall.my/?Source=Blogger&BloggerID=291

Instagram: PGMall.my , https://www.instagram.com/pgmall.my/


#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #PGMallBirthdaySale #PGMallBirthdayParty #PGMallCrazySale




Appreciate your time reading this entry.

Post a Comment

Thank you,come again :)

Previous Post Next Post