Ternyata promosi sepanjang MCO /PKP ini telah memudahkan client saya yang jauh dan dekat untuk memohon kad kredit  dan berpeluang untuk apply promosi "cash on call "yang diwujudkan untuk membantu orang ramai.Permohonan yang memenuhi syarat telah diproses dengan kadar segera.Hanya dalam sehari ,paling lama 3 hari,kita boleh tahu keputusan dengan syarat dokumen permohonan adalah lengkap.

kad kredit dan cash on call


Selain promosi cash on call (CIP) zero interest ,balance transfer (BT)zero interest untuk 12 bulan juga adalah menjadi pilihan pengguna kad kredit.Pelanggan yang menjadi "NEW TO BANK"atau dengan istilah perbankan NTB,telah menjadikan fasiliti zero interest sebagai pilihan utama mereka.Lagipun tiada lagi bank yang offer cash on call without interest.Ini yang pertama kali dan terbaik di pasaran kewangan.

Ia bukan sahaja membantu mereka mengatur perbelanjaan,malah ia lebih menjimatkan.Terima kasih kepada semua pelanggan jauh dan dekat.Moga consultation saya membantu anda merancang kewangan..

Ada juga sebenarnya yang tidak perlukan kad kredit tetapi akhirnya memohon juga kerana mula faham bagusnya penggunaan kad kredit disaat kecemasan,kelebihannya dan cara penggunaanya.Ya,saya bukanlah fokus untuk menjual,tetapi lebih kepada berkongsi ilmu.Jika ia bermanfaat dan masyarakat menggunakan tips yang saya kongsi,diharapkan moga ia juga ladang kebaikan buat saya.

Promosi "cash on call" membantu ia mendapatkan kewangan dengan lebih mudah tanpa interest yang tinggi.Ada yang menggunakannya untuk membaiki dapur rumah,membeli barang keperluan atau hanya disimpan sebagai dana kecemasan.

Ada juga yang hanya ambil promosi "cash on call" untuk disimpan dalam ASB untuk menjana dividen.Inilah namanya make money on money.

Bagi balance transfer pula,ia sangat menjimatkan bagi yang mempunyai oustanding kad kredit yang banyak di bank lain.Jadi tenanglah kepala kita sedikit dari memikirkan kadar interest yang sentiasa berjalan.

Boleh baca mengenai balance transfer disini :BALANCE TRANSFER


Terima kasih buat pelanggan NTB di bawah.Kepercayaan anda untuk saya mengurus proses kad kredit anda amat saya hargai.


1.En amilin
2.maya S
3.Feeza
3.Nur M
4.Abdul Gh
5.Iz
6.Aimie
7.Siti Mai
8.Syuhailah
9.Fadhil
10.Wan
11.El
12.Aliff

*Nama penuh tidak saya kongsikan (PDPA)


Bagaimana sebenarnya pengiraan cash on call?


Boleh baca disini tentang perkongsian cash on call saya:CASH ON CALL


Cash on call boleh kita mohon sehingga 80% dari limit kad kredit.

Untuk jumlah minimum RM5000 dan keatas adalah zero interest selama 6 bulan.

Contoh:

Jumlah layak :RM5000
Zero interes: 6 month
Monthly installment for 6 month:RM 833.33

Boleh lah guna duit moratorium untuk bayar monthly tu kan.

Situasi ke dua,jika kad kredit itu lulus dengan limit  dari RM5000 dan ke bawah.
Jadi anda tidak boleh mohon cash on call minimum RM5000.Maximum had adalah 80% dari limit kad kredit :Contoh :80% dari RM5000 (limit) adalah RM 4000 SAHAJA..

Sekiranya anda ingin mohon cash on call kurang dari contoh diatas.Misalnya anda hanya mahu RM3000 sahaja.

Boleh pilih dua situasi

Pertama bayaran selama 6 bulan dikenakan 2% untuk first installment

Contoh:

Jumlah permohonan : RM3000
One time Upfront interest: 2%
Monthly installment  untuk 6 bulan : RM560 (Untuk bulan pertama) dan 500 untuk 5 bulan berikutnya.

Jika pilih untuk 12 bulan pula.

Contoh
Jumlah permohonan :RM3000
One time upfront interest :4%
Monthly installment untuk 12 bulan : RM370 (untuk bulan pertama) dan RM250 untuk 11 bulan berikutnya.

Nampak tak?ia masih munasabah berbanding jika anda ambil personal loan.Interest hanya dikenakan untuk onetime upfront interest sahaja.


Untuk melayakkan and memohon cash on call,syarat utama anda perlulah menjadi NTB kad kredit saya.

Untuk permohonan bulan JUNE,syarat akan lebih diperketatkan.Jika anda berminat boleh hubungi saya degan kadar segera .Nak bertanya dulu mengenai kad kredit pun boleh.InsyaALLAH saya akan reply/call bila saya berkesempatan.


http://www.wasap.my/+601123716700/consult


Terima kasih.



Appreciate your time reading this entry.

Post a Comment

Thank you,come again :)

Previous Post Next Post